kıvancmola

kıvancmola

Üye
01.05.2009
Acemi Er
30
Hakkında

  • bu jss dosyasının içindekiler nereye atılacak ftp de bulamadım?
#27.01.2011 23:00 0 0 0
  • aynı sorun bendede oldu neresinden açılıyor resim kısmı acaba? VietVBB - Advanced Forum Statistics seçeneklerden girdim ama bulamadım
#26.01.2011 00:25 0 0 0
#05.03.2010 00:41 0 0 0
  • ben kurdum o yüzden sölüyorum ayrıca burda verilen tabcontent.js dosyasıda hatalı çalışan orjinalinde buldum i kurdum üstelik seçim sizin ben gördüğümü söledim
#17.11.2009 01:53 0 0 0
#15.11.2009 23:49 0 0 0
  • hocam pospite olan kodları o tab denen yerele koyuyorum mesela bilgi seviye vs .olmuyor ama

    Kod olaylarınıda halletim ben yalnız açık var bu pospitte hemen hacklenebilirsiniz o yüzden kurmayın
#29.10.2009 01:06 0 0 0
  • hoacm ben bunu kurdum işaretleri felanda gösteriyor ama
    Tab 1 Content:Block A bunu silip kod yazınca olmuyor ilgeebiilirsen pospit legacy kopyalayabilirim buraya yada örnek verebilirmisin oraya nasıl kod yazılacağını?

    ilgienmiyorsunuz sanırım?
#27.10.2009 02:17 0 0 0
  • altına ekledim gene çıkmadı arkadaşım başka yapılacak bişey varmı? pospitin altında gözükmedi ama yazı yazılan yerde gözüktü oldu gibi bişey oldu :)
#25.09.2009 22:28 0 0 0
#25.09.2009 19:28 0 0 0
#25.09.2009 19:24 0 0 0
#16.05.2009 11:56 0 0 0
#08.05.2009 23:15 0 0 0
  • sorun aynı arkadaşın açtığı konuyla yani altforumlarda istemediğimiz forumların anasayfada gözükmemesi MiZaNsEn de bir yol göstermiş ama bende işe yaramadı. tekrar konu açmak istemedim sorulduğu için. .bende pek anlamıyorum ama MiZaNsEn in sölediğinide acp den yaptım olmadı arkadaşa kurdurdum forumu oda yurtdışında şimdi danışıcak kimse yok Başka çaresi varsa yardımcı olursanız sevinirim versiyonuda Powered by vBulletin® Version 3.7.0 diyor
#02.05.2009 00:29 0 0 0
#01.05.2009 14:54 0 0 0