ben kurdum o yüzden sölüyorum ayrıca burda verilen tabcontent.js dosyasıda hatalı çalışan orjinalinde buldum i kurdum üstelik seçim sizin ben gördüğümü söledim
hoacm ben bunu kurdum işaretleri felanda gösteriyor ama
Tab 1 Content:Block A bunu silip kod yazınca olmuyor ilgeebiilirsen pospit legacy kopyalayabilirim buraya yada örnek verebilirmisin oraya nasıl kod yazılacağını?
sorun aynı arkadaşın açtığı konuyla yani altforumlarda istemediğimiz forumların anasayfada gözükmemesi MiZaNsEn de bir yol göstermiş ama bende işe yaramadı. tekrar konu açmak istemedim sorulduğu için. .bende pek anlamıyorum ama MiZaNsEn in sölediğinide acp den yaptım olmadı arkadaşa kurdurdum forumu oda yurtdışında şimdi danışıcak kimse yok Başka çaresi varsa yardımcı olursanız sevinirim versiyonuda Powered by vBulletin® Version 3.7.0 diyor