Merahabalar. Başlıktanda anlaşıldığı gibi vb 4.0.7 yi IPB 3.1.x sürümüne değiştirmek istiyorum yalnız veritabanında konu üye gibi şeylerin kalmasını istiyorum. Resmi IPB sitesinde raç var çevirmeye ama nasıl yapılcağını bilemiyorum bu konuda anlatım bulunabilirmisiniz.
Merhabalar ben header kısmına %100 olacak şekilde bi table eklemek istiyorum yani sitenin en sütündeki kısmı tamane bı kodlama yapacagım alnız header kısımna ekleyınce body kısmına ekliyr ve b sebeble tam ekanı kaplamıyor bunu nasıl yaparım.
üst taraf bu şekilde uzun olacak yalnız diğer body kısmı normal durucak geniş olmayacak.
Konuya bakarsanız belirtmiştim. Temaları değiştirdim yinede aynı. Hem popup geliyor hemde örnek arka plan gri ve yazı tipi TİMES NEW ROMAN ama normalde arka planı beyaz yaptım veya temanın editor kısmı beyaz yazı tipi arial ama burda farklı.
Artık çoğu şeyi biliyorum vb hakkında ama hiç biyerde ve hiç kimsenin bulamadığı bişey söylemek istiyorum çok araştırdım ama malasef olmadı. Uzun süredir mesja yazma editor bölümünde sorun var. Mesaj yazdığımız veya konu açıtığımız kısımlarda arka plan gri yazı tipi times new roman çıkıyor ama mesajı yolladığımızda ise düzgün çıkıyor. Ve örnek hide yada koda basınca bi arı geliyor linki yazıyoruz ama acayip bi şekilde yazıyor kodu. Tempalte değiştrdim olmadı. newthread.php yenıledım olmadı sizlerden byardım bekliyorum işte resimler: Buarada kod eklerken sadece code ve hide gibi şeylerde sorun var.