MaktüL

MaktüL

Üye
13.04.2007
Astsubay
9.883
Hakkında

#10.02.2008 01:50 0 0 0
#10.02.2008 01:48 0 0 0
  • Konu: Yagmur
    Çok Hoş Teşekkürler
#10.02.2008 01:46 0 0 0
  • @Hanep adlı üyeden alıntı:
    OLmadı bu hala
    Orijinali Göster...


    Arkadaşım ben denedim oldu. Yanlış yapmıssındır tekrar dene.. Yaptıysan s-neden demo koymadın diyebilirisn. Demoya gerek yok diye düşündüm zamanımda kısıtlıydı Hiç resim koymak ile uğraşmadım ..

    Saygılarımla .. Kolay gelsin
#08.02.2008 22:54 0 0 0
#08.02.2008 19:55 0 0 0
#08.02.2008 14:50 0 0 0
#08.02.2008 14:49 0 0 0
#08.02.2008 04:30 0 0 0
  • Konu: Dostum
    Teşekkürler yazı için ...
#08.02.2008 04:25 0 0 0
#08.02.2008 04:24 0 0 0
#06.02.2008 13:38 0 0 0
#06.02.2008 13:16 0 0 0
#06.02.2008 13:16 0 0 0
#06.02.2008 13:15 0 0 0
#06.02.2008 13:14 0 0 0
#06.02.2008 12:50 0 0 0
#05.02.2008 17:25 0 0 0
#05.02.2008 17:24 0 0 0
#05.02.2008 17:23 0 0 0