MaktüL

MaktüL

Üye
13.04.2007
Astsubay
9.883
Hakkında

#22.01.2008 11:19 0 0 0
  • 1- Holosko: Allahın Slovak oyuncusuna dunya tarihinde ilk defa bu kadar bonservis odendi. Daha once Avrupa gol krallıgında listeye giren Robert Vittek'e bile 100-200 bin pound odenmisti.

    Bencede bu kadar verilmez ama. Burda sizi bağlayan ne? Biz beşiktaşlı olarak ses çıkartmıyoruz size ne oluyor. Yanlış şeyler bunlar . Siz kendi transferlrinize verilen paraların derdine düşün .
#22.01.2008 11:15 0 0 0
#22.01.2008 11:04 0 0 0
#22.01.2008 10:56 0 0 0
  • Arkadaşım blogger.com dan başvurmanı öneririm . En 2 gün iş gününde yanıt veriyorlar. ;)

    Ordan kurduğun bloguda boş bırakma . Hemen aldıkdan ve başvuru yaptıkdan sonra bişey ekle . Emin olki en kısa zamnda alınırsın. ;)

    Saygılarımla
#22.01.2008 10:25 0 0 0
  • Konu: BJK CLub
    Günaydın herkese ama ben kaçıyorum arasıra bakarım başımı kaşıyacak vaktim
#22.01.2008 08:48 0 0 0
#22.01.2008 01:28 0 0 0
#21.01.2008 14:07 0 0 0
#21.01.2008 13:54 0 0 0
  • Konu: Beles ya (:
    Oğlum biliom onları len başka bişeyler bul yeni
#21.01.2008 13:50 0 0 0
  • Ama ters yönden gidiyordun

    Tamm bana görede boş konuşan sensin . Sence ben boşum bence sen boşsun diğer arkadaşlar zaten kendi kararlarını verirler.

    Bence altta kaldın . sence kalamdın. Kimseye göre altta kalmamış olabilirisn bence kaldın ama . Bunuda hallettik.

    Bırakalım tabi . .

    Öpüyorum . Hoşçakal elveda
#21.01.2008 13:48 0 0 0
  • Konu: Beles ya (:
    Yok 3 gün uyumama rekorumu egale edeceğim
#21.01.2008 13:45 0 0 0
#21.01.2008 13:39 0 0 0
  • @MARDINLI1986 adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2351395]OKaN[/alinti]İlk kim işi kişiselliğe yürütmüş belli herşey ortada. Bu nedenle seni takmadığımı belirttim .


    Karakartal_okan:

    Fazla uzatmaya gerek yok adaş . Bir konuyu iyice boş işe çevirdik.

    amatörlerle ugrasacak vaktim yok, bak bakalim benim yazdigim yorumla senin yazdigin yorum aynimi..?

    sen DipNot: geciyorsun bense size geyik karisimi bisi dedim,

    ayiptir sormasi sen kim oluyorsunda beni takmiyorsun..?

    seni takmayani sen nasil takmiyorsun ben onu anlamiyorum..:)
    Orijinali Göster...
    amatörlerle ugrasacak vaktim yok, bak bakalim benim yazdigim yorumla senin yazdigin yorum aynimi..?

    sen DipNot: geciyorsun bense size geyik(dalga geçmek) karisimi bisi dedim,

    ayiptir sormasi sen kim oluyorsunda beni takmiyorsun..?

    seni takmayani sen nasil takmiyorsun ben onu anlamiyorum..:)

    Benim iznim olmadan benimle nasıl geyik ve dalga geçersin peki?

    Ben OKaN VE Evet SENİ TAKMIYORUM .

    seni takmayani sen nasil takmiyorsun ben onu anlamiyorum:Seni takmadığımı belirtmişim.Altta kalmamak için böyle komik cümleler kurma
#21.01.2008 13:35 0 0 0
  • Konu: BJK CLub
    İdare ediyoz sen nasılsın
#21.01.2008 11:42 0 0 0
  • @MARDINLI1986 adlı üyeden alıntı:
    siz edi bile Büdü'müsünüz yaw,

    walla tam bulmussunuz birbirinizi, biri Okan, diger karakarga_okan..:D
    Orijinali Göster...
    siz edi bile Büdü'müsünüz yaw,

    walla tam bulmussunuz birbirinizi, biri Okan, diger karakarga_okan..:D


    Biraz önce cümlenin içinde geçen yazı :

    bi spor tartismasina yada dialoguna girdik diye sana kisisel cümle kurma hakki vermiyorum,





    İlk kim işi kişiselliğe yürütmüş belli herşey ortada. Bu nedenle seni takmadığımı belirttim .


    Karakartal_okan:

    Fazla uzatmaya gerek yok adaş . Bir konuyu iyice boş işe çevirdik.
#21.01.2008 11:34 0 0 0
  • @MARDINLI1986 adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2350997]OKaN[/alinti]

    Sen kimsin beni eziyorsun kendini ne zennediyorsun sen..?

    seni bi ezerim dozerle bile seni yerden ayiramazlar, laflarina dikkat et

    bi yönetici olarak demiyorum bunu ona zaten dikkat edeceksinde ben karsindaki diger kisilere benzemem ona göre ayagini denk al bi spor tartismasina yada dialoguna girdik diye sana kisisel cümle kurma hakki vermiyorum,

    ona göre,
    Orijinali Göster...
    Sen kimsin beni eziyorsun kendini ne zennediyorsun sen..?

    seni bi ezerim dozerle bile seni yerden ayiramazlar, laflarina dikkat et

    bi yönetici olarak demiyorum bunu ona zaten dikkat edeceksinde ben karsindaki diger kisilere benzemem ona göre ayagini denk al bi spor tartismasina yada dialoguna girdik diye sana kisisel cümle kurma hakki vermiyorum,

    ona göre,

    bi yönetici olarak demiyorum bunu ona zaten dikkat edeceksinde = Saygı duyuyorum sadece bu kısma.

    Diğer söylediklerinide takmıyorum .
#21.01.2008 11:23 0 0 0
#21.01.2008 11:19 0 0 0