@MARDINLI1986 adlı üyeden alıntı:
[alinti=#2351395]OKaN[/alinti]İlk kim işi kişiselliğe yürütmüş belli herşey ortada. Bu nedenle seni takmadığımı belirttim .
Karakartal_okan:
Fazla uzatmaya gerek yok adaş . Bir konuyu iyice boş işe çevirdik.
amatörlerle ugrasacak vaktim yok, bak bakalim benim yazdigim yorumla senin yazdigin yorum aynimi..?
sen DipNot: geciyorsun bense size geyik karisimi bisi dedim,
ayiptir sormasi sen kim oluyorsunda beni takmiyorsun..?
seni takmayani sen nasil takmiyorsun ben onu anlamiyorum..
Orijinali Göster...