maytap

maytap

Üye
26.03.2005
Acemi Er
25
Hakkında

#17.05.2005 18:13 0 0 0
  • Konu: zone
    arkadaşlar merhaba
    geçen gün zonealarm programını kurdum
    fakat hata verdi program açılmadı
    ondan sonra bende programı sildim
    fakat daha sonra internete girdikten birkaç dakika sonra sayfaları açamaz oldum
    zonealarmın sitesi karşıma çıkıyor hep
    siz şimdi programı yeniden yükle sonra bir daha silmeyi dene diyeceksiniz
    fakat yüklenmiyor da
    vsmon.exe dosyası açılamıyor diyor
    windows system32 nin içindeki dosyayı diyor sanırım
    silemiyorum da o dosyayı
    ne yapacağımı şaşırdım
    bana lütfen yardım edin
#26.04.2005 10:57 0 0 0
#21.04.2005 18:59 0 0 0
#21.04.2005 18:50 0 0 0
#21.04.2005 18:49 0 0 0
  • Konu: sen...
    teşekkürler

    harikasın
#13.04.2005 21:38 0 0 0
#11.04.2005 17:41 0 0 0
#03.04.2005 12:47 0 0 0
#02.04.2005 14:56 0 0 0
#01.04.2005 11:57 0 0 0