arkadaşlar merhaba
geçen gün zonealarm programını kurdum
fakat hata verdi program açılmadı
ondan sonra bende programı sildim
fakat daha sonra internete girdikten birkaç dakika sonra sayfaları açamaz oldum
zonealarmın sitesi karşıma çıkıyor hep
siz şimdi programı yeniden yükle sonra bir daha silmeyi dene diyeceksiniz
fakat yüklenmiyor da
vsmon.exe dosyası açılamıyor diyor
windows system32 nin içindeki dosyayı diyor sanırım
silemiyorum da o dosyayı
ne yapacağımı şaşırdım
bana lütfen yardım edin