Montagues Romeo

Montagues Romeo

Üye
27.06.2010
Acemi Er
6
Hakkında


  • Peki hocam aranıza katıldık ve bizi de aldığınız için teşekkür ederim.
    Yalnız ben öncede söylediğim gibi zaten bu flash konusunda 4 yıla yakın bir bilgi birikimim, deneyimim ve sayısını unuttuğum çalışmam var. Açık konuşmak gerekirse başka forum sitelerinde üye olmuşluğum ve oralarda yayımlamışlığımda var.
    Ben sizden en baştan başlayarak teorik bir eğitim almak veya sitenizde gördüğüm kadarıyla yeni başlayan arkadaşlara verdiğiniz ve uyguladığınız Diploma türü bir olayda istemiyorum. Bu benim nacizane bir hakkım olsa gerek.
    Benim sizden isteğim başta da değindiğim gibi; bu zamana kadar yapmış olduğum flash çalışmalarda hiç "Buton" uygulama gereksinimi ve ihtiyacı duymadım. Ancak şimdilerde lazım oldu ve öğrenmek istiyorum. Bu amaçla arama motorunda yardım edebilecek bir yer ararken sitenizle karşılaştım. Detaylı anlatım ve dersler hoşuma gitti yalnız, 3 gün oldu ve üye olmaktan öte birşey yapamadım.
    "Buton Yapımı" adı altında bir başlık var ama teferruat yok anlamıyorum. Yani ben butona gelene kadar herşeyi mi görmek zorundayım. Eğer öyle birşey varsa bu garip bir uygulama olmakla beraber işimizin görülemediğini ve boşa zaman kaybı yarattığını haddimizieyse eğer görüşümün bu yönde olduğunu bildirmek istiyorum.
    Uzun lafın kısası azizim ben yararlanabilceğim bir forum olarak görüyorum burasının ve görüşümün değerlendirilerek bir şekilde yönlendirilmek istiyorum. "Buton Yapımı" acil lazım yani o yönden bi düşünelim. Biz sadece onu istiyoruz.
    Saygılar efendim.
    Montagues Romeo
#29.06.2010 11:34 0 0 0
  • Saygıdeğer
    Super Moderatörümüz
    atesilter
    Yaptığınız açıklamalar için teşekkür ederim
    ve
    Flash Çalışma Gurubuna üye olmak istediğimi size önemle
    arz ederim.
#28.06.2010 19:41 0 0 0
#28.06.2010 09:48 0 0 0