Nalan

Nalan

Üye
15.03.2004
Onbaşı
866
Hakkında

#22.07.2004 02:00 0 0 0
  • Konu: SeNiNLeYiM..
    yasemin ce bende seninleyim desem cok güzel ya
#22.07.2004 01:58 0 0 0
  • aylin tek kelimeyle harikalar bukadar olamaz yani böle icten böle duygusal kisiler ikiside birbirin den degerli kisiler
#22.07.2004 01:56 0 0 0
  • Konu: Bitmez ..!!
    hades böle yazarsaniz neden olmasin ama bizde satin aliriz bari
#22.07.2004 01:55 0 0 0
#22.07.2004 01:54 0 0 0
  • Konu: aLiSTiR
    tek bir kelime HARIKA canim
#22.07.2004 01:51 0 0 0
  • Konu: Bitmez ..!!
    ikinizde bir siir kitabi cikarsananaz cok güzel ya sagolun
#22.07.2004 01:50 0 0 0
#22.07.2004 01:48 0 0 0
#22.07.2004 01:45 0 0 0
  • waw cok güzel ya yüregine saglik canim :kalp:
#22.07.2004 01:44 0 0 0
  • Konu: KISKANIRIM
    yasemince canik sayiden de güzel olmus canim
    ellerine saglik
#22.07.2004 01:43 0 0 0
#21.07.2004 16:21 0 0 0
  • bune demek istiyor ya anladigim sekilmi acaba
#21.07.2004 16:20 0 0 0
#21.07.2004 16:19 0 0 0
#21.07.2004 16:18 0 0 0
#21.07.2004 16:17 0 0 0
  • Konu: resimli siir
    sagol mechhul evet haklisin sölenen herseyi bir ardada aciklamis siirde bende begendim ve sizlerden paylasmak istedim
#19.07.2004 14:40 0 0 0
#19.07.2004 14:30 0 0 0
  • sari menekse bu siir kime yazilmis onu anlamis degilim aylin neden kiniyor ben onu merak ettim burda tartisma büyüsün istemeyiz onun icin soruyorum
#19.07.2004 03:27 0 0 0