Rüya

Rüya

Üye
27.10.2008
Uzman Onbaşı
2.591
Hakkında

#03.11.2008 19:34 0 0 0
  • Konu: Fincan Keki
    özellikler pisirilme yöntemi oldukca ilginc ve ben ilgin olan herseyi denerim :) sagolun paylasım icin..
#03.11.2008 19:27 0 0 0
  • * Evi temizleyip yorulduktan sonra, yüzünüze bakılmayacak haldeyseniz, yaptığınız temizliğin bizim için bir anlamı yoktur, takdir beklemeyin. Temiz bir evden ziyade bakımlı görünen bir kadınla bir evi paylaşmak daha anlamlıdır

    * Ev işlerinden sonra yattığınız yerde sızıp kalıyor ve her türlü kur çabasına yorgunum diyorsanız bu bizi bozar Bir erkeğe temiz evden önce temiz bir eş ve hatta sadece bir eş lazımdır. Temizlik bir temizlikçi tarafından da yapılabilir ama bazı şeyler temizlikçi ile yapılmaz Yapılmamalı da. Bizi zorlamayın..

    Ozaman Eş'in yanısıra sikayetci olmak istemiyorsanız birde temizlikçi alınız bir zahmet yada cöp bir evde yasayınız:)
#03.11.2008 19:16 0 0 0
#03.11.2008 01:40 0 0 0
#03.11.2008 01:38 0 0 0
#03.11.2008 01:35 0 0 0
  • üfff nergish ya bu saatte olacak sey mi canım cekti valla saat cok gec oldu yapardım aslındada:D neyse yarın yaparım insallah..
#03.11.2008 01:29 0 0 0
#03.11.2008 01:25 0 0 0
  • 56 maddelik bu listedeki vasıflara tasıyan bır beyfendiyle ben kendı adıma tanısmadım:) ama eger varsa böyle birisi gercekten olaganustu bir bey demetir ki..! sanmam yoktur.. kendi adıma burada sayılan maddelrden yalnızca 30 tanesını tasıyabılen bır beyfendı tamamdır:)
#03.11.2008 01:13 0 0 0
  • ben tesekkür ederim öykü beni dikkate alıp düzelltigin icin..
#01.11.2008 16:36 0 0 0
  • "Bir Fotoğrafta Sen" Nazım Hikmet'e ait bu güzel şiiri paylastıgınız icin tesekkürler.. Ancak emege saygı adına vede degerli sairlerimizi hatırlamak adına siirin yazarınıda yazmıs olsanız cok daha iyi olurdu..
#01.11.2008 16:00 0 0 0
  • Sevgili atesilter verdiginiz linkten dowland yapamadım cunkı hata veriyor..teknik bir sorun yasıyorum sanırım.. Bana mail adresiniz vermeniz münkünmü? cok sevınrım cunkı tam olarak burdan sorunumu anlatamıyorum..Tesekkurler
#29.10.2008 15:54 0 0 0
  • Atesilter ilginiz icin cok tesekkür ederim öncelikle ve daha baslar baslamaz da bir sorun ve soruyla karsınızdayım :) ben swicmax programını kurdum ama bir sorun var programı acamıyorum ve acıkcası pc kullanımındada cok usta olmadıgım icin nedir anlamadım:) ben size cıkan uyarıyı söylersem sanırım siz anlasınız "Connect to the Web and press Try." birde unlock yazıyor:) ingilizce bilmenenın verdigi bir caresızlık yasıyorum sanırım.Sizi biraz ugrasıtırcam sımdıden söylüyoum:)
#29.10.2008 01:40 0 0 0
#28.10.2008 23:49 0 0 0