sagolun paylasım icin..
neyse yarın yaparım insallah..
bakımsız çicek vardır
saka bir yana ciceklerınız oldukca güzeller allah soldurmasın
ama eger varsa böyle birisi gercekten olaganustu bir bey demetir ki..! sanmam yoktur.. kendi adıma burada sayılan maddelrden yalnızca 30 tanesını tasıyabılen bır beyfendı tamamdır
ben swicmax programını kurdum ama bir sorun var programı acamıyorum ve acıkcası pc kullanımındada cok usta olmadıgım icin nedir anlamadım
ben size cıkan uyarıyı söylersem sanırım siz anlasınız "Connect to the Web and press Try." birde unlock yazıyor
ingilizce bilmenenın verdigi bir caresızlık yasıyorum sanırım.Sizi biraz ugrasıtırcam sımdıden söylüyoum