
Asp mySQL panellerin geneli zaten malibayın panelidir kurulumu aynıdır senin çok sevdiğn vcs4 le aynı yani
Neyse bu defa kurarsın umarım


ola bu kadar arayana kadar şimdiye kadar otursaydın kendin yazardın bi script 2 3 aydır tanıyom seni hala bunu arıyon
inşallah olan biri varsa ( ki vardır ) Paylaşır kardeşim