RUZGAR

RUZGAR

Üye
24.02.2009
Çavuş
2.131
Hakkında

#15.02.2010 12:10 0 0 0
#15.02.2010 12:09 0 0 0
  • windows hostingin varsa üst dizi,ne erişim yetkileri vermen yeterlidir lnuxda calısıcaını sanmıyorum sunucun desteklemez sanırım. somee de direk calısır
#15.02.2010 11:52 0 0 0
#15.02.2010 11:51 0 0 0
#15.02.2010 11:50 0 0 0
#15.02.2010 11:47 0 0 0
  • hepsi cok guzel eline emeğine kalbine sağlı kardeşim :)
#15.02.2010 11:43 0 0 0
#15.02.2010 11:42 0 0 0
#15.02.2010 11:41 0 0 0
#15.02.2010 11:34 0 0 0
#15.02.2010 11:25 0 0 0
#15.02.2010 11:15 0 0 0
#15.02.2010 11:14 0 0 0
#15.02.2010 11:11 0 0 0
#15.02.2010 11:09 0 0 0
#15.02.2010 11:07 0 0 0
#15.02.2010 11:07 0 0 0
  • Konu: Akla bak
    :D Guzeldi Emeğine Sağlık
#15.02.2010 11:03 0 0 0
#15.02.2010 10:58 0 0 0