ya benim bi sorum var bugün benim kapma geldi bir bayan (banya güzeldide ) bana Alice Dsl cikdi dedi almaya icin bu firma Hamburg'da varmis baya cok tutuluyormus.
sizin aranizda bu firmayi taniyan varmi??
ben kendim suan telekomdayim 72¬ ödüyorum.
internetde okudum iyi oldu yaziyor!!
yani fiyatlari da baya uygunmus
Alice super dsl 1500/192 flat 37,90¬
Alice super dsl 5000/500 flat 49,90¬
ve üstüne 19.90¬ ödeyince bütün ay almanya icinde bedava konusuluyormus.
siz ne diyorsunuz bu firma olan birisi varmi sizin aranizda??
nasil acaba.
selam arkadaslar benim bir sorumum var yardimci olursaniz cok cok sevinirim.
benim türkiyde bir cusenim var oh bana bir kac program internet üzerinden yolamak istiyor, ama programlar biraz büyük oldu icin gönderemiyor nasil yapabiliriz, yani bazi programlar 150mb kimisi 600mb