sonbahar ruzgarı

sonbahar ruzgarı

Üye
13.06.2008
Çavuş
1.008
Hakkında

#21.03.2009 12:28 0 0 0
#21.03.2009 12:22 0 0 0
#19.03.2009 18:13 0 0 0
  • Elinize sağlık şiiri ilk defa dinledim cok hoştu,sunumda güzel olmuş
#19.03.2009 10:57 0 0 0
  • swismax proğramı yüklediğimiz şiir yada şarkıların 11025 hz-22050hz ve 44100 hz ayarlarındaki kısaltmaları kabul ediyor..sanırım sizin eklediğiniz şiir yada sarkı bu aralıkların dısındakı bır rakamda kucultme yapılmış,şarkı yada şiir linkini kendiniz küçülttüyseniz dediğim aralıklarda tekrar deneyerek yüklemeye calısın yada mp3 linkini ekleyin buraya ,küçültüp tekrar yollayalım
#18.03.2009 23:31 0 0 0
#18.03.2009 23:24 0 0 0
#16.03.2009 16:01 0 0 0
#16.03.2009 00:07 0 0 0
#14.03.2009 11:07 0 0 0
#14.03.2009 11:02 0 0 0
#13.03.2009 19:11 0 0 0
  • Elinize sağlık gayet güzel olmuş flash,eminim daha güzel flashlar yapacaksınız ilerleyen zamanlarda

    flashda yazı giriş ve cıkışlarında biraz karışıklık olmuş,şiir de söylenen sözler ile ekrandaki sözlerin sırası değişmiş birazcık,çözümü cok basit..
    eklediğim resimdeki yeşil yere basarsan resime yada yazıya verdiğin efekti tek tek izleme olanagın olur..

    Mesela diyelimki verdiğin efektle sarkı sözü aynı andamı baslıyor,verdiğin efektin uzerıne tıkla ve resimdeki yesıl yere bas.

    noimage[/url][/imgOLD]
#13.03.2009 15:03 0 0 0
#13.03.2009 10:05 0 0 0
  • Konu: Auto Show
    Değişik ve hoş bir çalışma olmuş,başarılarınızın devamını dilerim
#13.03.2009 10:04 0 0 0
#12.03.2009 23:42 0 0 0
  • İlk calışma paketini tekrar indirdim, bende de müzik boyu 2433 olarak görünüyor..İsterseniz swi dosyasını yollayın elimden geldiği kadar yardımcı olmaya calışırım...İlk başlarda oluyor böyle şeyler zamanla herşey daka kolay anlaşılıyor,lütfen biraz sabırlı olun eminim herşey dahada güzel olacaktır
#12.03.2009 15:27 0 0 0
  • Elinize sağlık güzel bir calışma olmuş,sadece yağmur sprite resim ortasına değilde zemine doğru olsaymış daha doğal olurmuş
#11.03.2009 21:38 0 0 0
#10.03.2009 16:19 0 0 0
#10.03.2009 16:13 0 0 0