sweet-clb

sweet-clb

Üye
05.09.2008
Er
158
Hakkında

  • son bir ayda vistadan nefret ettigim kadar hic bir seyden nefret etmiyorum ayar oldum vista uyumlu program bulacam dıye
#18.01.2009 15:09 0 0 0
#18.01.2009 14:16 0 0 0
#18.01.2009 14:03 0 0 0
#18.01.2009 12:38 0 0 0
  • arkadas pc dede beyaz bır uyarı verdı flash acıldı ama bosbeyaz bır sayfa cıktı yardımlarınızı beklıyorum
#18.01.2009 10:14 0 0 0
  • [swf1]sweet-clb-evet.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]sweet-clb-evet.swf[/swf4]
#17.01.2009 18:40 0 0 0
#16.01.2009 20:19 0 0 0
#03.01.2009 20:12 0 0 0
  • arkadasım arka fon ne kadar duz olursa o kadar cabuk yaparsın bunu yapman ıcınde 3 sanıyeye ıhtıyacın yok
#10.12.2008 15:20 0 0 0
  • @bugulu-gözler adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2926198]sweet-clb[/alinti]zaman gecırmek adına yapıyorum pür dikkat ile hazırladıgım bır flash degıl


    tahmin etmistim ama biraz daha özveri emek gerekir bence
    Orijinali Göster...
    tahmin etmistim ama biraz daha özveri emek gerekir bence[/QUOTE
    düsüncelerine saygı duyuyorum bos ve müsait bı zamanımda guzel bır flash hazırlayacagım
#19.09.2008 14:08 0 0 0
  • @bugulu-gözler adlı üyeden alıntı:
    emeginize saglik calismaniz icin
    ama su dikkatimi cekti sarkiyla alakasi olmayan resimler kullaniyorsunuz
    birde su havai fisek görüntüleri bozmus
    ayrica yazi efektinizi degistirseniz degisik efektler kullansaniz daha basarili flashlar yapacaginiza eminim
    cünki flash heves degilde tutkudur..
    bence diger flashlari izleyin ve acele etmeden yapin
    elestirim agir olabilir flash yapmiyorum ama iyi bir izleyiciymdir:)
    Orijinali Göster...


    zaman gecırmek adına yapıyorum pür dikkat ile hazırladıgım bır flash degıl
#19.09.2008 12:12 0 0 0
#18.09.2008 23:13 0 0 0
  • Konu: Yanarım
    guzel calısma emegıne saglık tebrık ederım
#18.09.2008 15:42 0 0 0
  • [swf1]sweet-clb-gecer.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]sweet-clb-gecer.swf[/swf4]
#18.09.2008 10:24 0 0 0
#13.09.2008 21:21 0 0 0
#13.09.2008 14:06 0 0 0
  • Konu: Al Beni
    bayılıyorum bu hatuna yaaaaaaa hocam super olmus flash emegıne saglık
#13.09.2008 00:10 0 0 0
#13.09.2008 00:06 0 0 0
#12.09.2008 21:34 0 0 0