TeNNiSeR

TeNNiSeR

Üye
05.05.2005
Onbaşı
679
Hakkında

#25.01.2007 14:18 0 0 0
#16.01.2007 21:43 0 0 0
#16.01.2007 21:36 0 0 0
#16.01.2007 21:25 0 0 0
#16.01.2007 21:19 0 0 0
  • Çok güzel bir Şiir, benimde içimde umutlarım var, yüreğinize sağlık...
#15.01.2007 11:22 0 0 0
  • tüylerim diken diken oldu, yüreğim dağlandı...
#15.01.2007 11:15 0 0 0
#13.01.2007 23:25 0 0 0
  • bedava kül tablasımı veriyorlarmış !!
    ne faydası olcak yaa, içmeyin şunu yaa
#13.01.2007 23:12 0 0 0
  • Süperler ya Şunlara bakın hele
    Bizim köyede bunlardan böyle ilginç korkuluklar yapıp koycam
#10.01.2007 08:43 0 0 0
#10.01.2007 08:40 0 0 0
#08.01.2007 21:52 0 0 0
  • aaah aaah, aklıma hep elektrik tellerine taktıgımız uçurtmalarımız geldi
#20.12.2006 15:14 0 0 0
#20.12.2006 15:13 0 0 0
  • buram buram ayrılık kokusu var bunda yaa
    Güzel Şiir, yüreğine sağlık...
#19.12.2006 12:28 0 0 0
#19.12.2006 12:09 0 0 0
#19.12.2006 11:07 0 0 0
#19.12.2006 11:06 0 0 0
#19.12.2006 11:01 0 0 0