arkadaşlar bende aranızdaki ender adıyamanlardan birtanesiyim bi ara size kısa ama faydalı bir yanıtım için çalışmaya başlıyacağım halen adıyamanda ikamet etmekteyim yukarıda şehir merkezi viye tanıtılan fotoğrafın yani belediye sarayının arkasında bir bilgisayar dükkanı işletmekteyim saygı ve sevgilerimele bu arada nemrut dağımızın yolu yapılmıştır konaklama be seyahat çok uygun ve kolaydır hepinizi Seviyorum...
adamın bir bir taşı yolun ortasına koymuş cennete gitmiş başka bir adamda aynı taşı yoldan kaaldırmış oda cennete gitmiş ilk adam yoldaki su birikintisinin insanları rahatsız edip kirlilik verdiği sebebiyle taşı yolun ortasına koyarak buna engel olmak istemiş ikinci şahısta su bir müddeet sonra kuruyunca taşın milletin ayağına dolanım düşüre bileceğini düşüne rek oradan kaldırmış
ibadet şart tabiiki bize bukadar güzel bir yaşam sağlayan yüce yaratıcıya hergün 5 vakit saygıda minneterlıkta şükürde bulunmak elvette boynumuzun borcu zaten diğer ibadetlere dikkat edersek hepsi insanlık için
zekat fakirler için
kurban sofrasında hiç bulunmayan bebeler için
hoşgörü anlayışlık hüzel sevyeli bir yaşam için şahadet nerden heldiğimizi nereye gittiğimizi bilmek için bak uyumayı bile peygamber tarif ediyo hem peygamberin sünnetini yapıyoruz sevapp kazanıyoruz hemde bilimsel deneyler gözlemlerlekanıtlanmış bir yatıtış şekli sağa yatmak
aklına gelen herşey ibadet daimi ise işte sana bir meyva bahçesi seç seçebilirsen hepsi bir birinden güzel hepsi birbirinden lezzetli düşünsene yüce mevlam herşeyi bizim için yaratmış buda şükrün nekadar güzel olduğunu kanıtlar en güzel şükür ibadettir çünkü teşekküründe mükafatı olacak hep denildiği gibi islam dini insan dinidir bizaim için bize uygun kurallar
o gün işte ogün gelince bu ve bunun gibiler keşke biz toprak olsaydık keşke hiç olmasaydık keş ke keşke diyip duracaklar işte ozaman gerçek zafer biz iman edenlerindir LE İLEHE İLLALAH MUHAMMEDEN RESULULLAH