the_huseyn

the_huseyn

Üye
17.11.2005
Acemi Er
25
Hakkında

  • Konu: ADIYAMAN
    arkadaşlar bende aranızdaki ender adıyamanlardan birtanesiyim bi ara size kısa ama faydalı bir yanıtım için çalışmaya başlıyacağım halen adıyamanda ikamet etmekteyim yukarıda şehir merkezi viye tanıtılan fotoğrafın yani belediye sarayının arkasında bir bilgisayar dükkanı işletmekteyim saygı ve sevgilerimele bu arada nemrut dağımızın yolu yapılmıştır konaklama be seyahat çok uygun ve kolaydır hepinizi Seviyorum...
#15.08.2006 23:04 0 0 0
  • adamın bir bir taşı yolun ortasına koymuş cennete gitmiş başka bir adamda aynı taşı yoldan kaaldırmış oda cennete gitmiş ilk adam yoldaki su birikintisinin insanları rahatsız edip kirlilik verdiği sebebiyle taşı yolun ortasına koyarak buna engel olmak istemiş ikinci şahısta su bir müddeet sonra kuruyunca taşın milletin ayağına dolanım düşüre bileceğini düşüne rek oradan kaldırmış
    ibadet şart tabiiki bize bukadar güzel bir yaşam sağlayan yüce yaratıcıya hergün 5 vakit saygıda minneterlıkta şükürde bulunmak elvette boynumuzun borcu zaten diğer ibadetlere dikkat edersek hepsi insanlık için
    zekat fakirler için
    kurban sofrasında hiç bulunmayan bebeler için
    hoşgörü anlayışlık hüzel sevyeli bir yaşam için şahadet nerden heldiğimizi nereye gittiğimizi bilmek için bak uyumayı bile peygamber tarif ediyo hem peygamberin sünnetini yapıyoruz sevapp kazanıyoruz hemde bilimsel deneyler gözlemlerlekanıtlanmış bir yatıtış şekli sağa yatmak
    aklına gelen herşey ibadet daimi ise işte sana bir meyva bahçesi seç seçebilirsen hepsi bir birinden güzel hepsi birbirinden lezzetli düşünsene yüce mevlam herşeyi bizim için yaratmış buda şükrün nekadar güzel olduğunu kanıtlar en güzel şükür ibadettir çünkü teşekküründe mükafatı olacak hep denildiği gibi islam dini insan dinidir bizaim için bize uygun kurallar
#02.07.2006 11:48 0 0 0
#18.06.2006 10:15 0 0 0
  • arkadaşlar bu kanllar birbir gitti listede ise turksat 2c yo nasıl ayarlıyacaz bunu acaba nex&nexstar benim uydunun markasıı teşekkürler saygılar
#15.06.2006 23:04 0 0 0
#15.06.2006 22:55 0 0 0
#20.05.2006 11:54 0 0 0
#16.03.2006 12:26 0 0 0
  • o gün işte ogün gelince bu ve bunun gibiler keşke biz toprak olsaydık keşke hiç olmasaydık keş ke keşke diyip duracaklar işte ozaman gerçek zafer biz iman edenlerindir LE İLEHE İLLALAH MUHAMMEDEN RESULULLAH
#25.11.2005 19:46 0 0 0