tito33

tito33

Üye
17.05.2008
Acemi Er
2
Hakkında

  • solediklerini yaptım favicon cıkıyor fakat site içerisinde türkçe karakter sorunu ortaya cıkmaya basladı.smf 1.1.5 kullanıyorum.bilgisayarımdaki tüm cookieleri temizledim vs explorer 7 kullanıyorum helps ? pls
#02.10.2008 08:51 0 0 0