merhaba
yanıtınız için teşekkür ederim. yanlız birincisi verdiğiniz linke yükleme yapamıyorum eror veriyor, internette de naslı yükleme yapılacağı konusunda yazılara bakmama rağmen yüklemeyi yapamıyorum. Diğeri de ben bu siteden portablesini indirdiğim programı arkadaşlarıma da göndermiştim.arkadaşımın biriyle msnde konuşurken flashımda bir sorun olduğunu söyledim ve bana göndermesini istedim.bilgisayarımdaki dosyayı silerek tekrar arkadaşımın gönderdiğini açtım aynı sorun devam ediyordu fakat aynı anda arkadaşımdan bir yazıya efekt vermesini istediğimde onda böyle bir sorun olmadığını gördük.ayrıca daha önce hazırladığım flashları açıp üstünde değişiklik yaptığımda çalışıyor fakat aynı ekranda yeni bir sayfa açıp efekt vermeye çalıştığımda efekt sona gelince duruyo devam etmiyo. yani nasıl bir sorun olmuş olabilir ki kayıtlı swiler doğru çalışırken yenilerini kabul etmiyor anlayamadım ama dediğim gibi verdiğiniz adrese yükleme yapamıyorum lütfen bir yol gösterirseniz sevinirim çünkü acil bana gerekli bu program
tekrar teşekkür ediyorum
merhaba
yapmaya çalıştığım bir efekt çalışması var. yazıyı yazıp efekt veriyorum fakat movie bölümündeki kutucuk işaretli olmamasına rağmen efektim bir kere dönüp duruyor, daha önce kullandığım ve sürekli dönen efektleri de uygulamam rağmen bir kez oynayıp duruyor. lütfen yardım edebilir misiniz.Ayarlarında mı bişey yaptım bilmiyorum daha iki gün önce çalışıyordu.
Bir de hazır açmışken sorayım dedim ben hiç buraya bir çalışma yapıp gönderemedim şu aralar o kadar yoğunum ki... ancak swish efektleriyle bir site yaptım henüz yayınlamadım bu site çalışmamı buradan nasıl sizlerle paylaşabilirim ya da bu siteyi paylaşmam burada bana bir üst gruba geçmem de bir puan kazandırabilir mi? çünkü ben yaptığım sitelerde birkaç küçük flash kullanıyorum tabi amatörce hazır efektlerle yapılmış flashlar fakat genelde şiirsel değil de iş sahasına yönelik olduğundan burada yayınlamıyorum. bahsettiğim site istanbul'un 2010 avrupa başkenti olarak tanıtımı konulu, burada paylaşıma açmamın bir yolu var mıdır? teşekkür ederim
merhaba,
umarım acemiliğimi mazur görürsünüz fakat çaresizce sitede dolaşıp birşeyler ararken gruba kabul edilmiş olduğumu listede gördüm. yarışmalar ve diploma törenleriyle karşılaştım fakat lütfen bana yardım edermisiniz ben şimdi ne yapıcam,derslere, yarışmalara nasıl katılıcam, nasıl diploma alıcam( yardımcı olursanız çok sevinirim
merhaba
ben de bu gruba üye olmak istiyorum çünkü flashı çok seviyorum fakat yapmakta biraz zorlanıyorum. sitenizden indirdiğim programla birkaç çalışma yaptım hatta internette yayınlaıyorum fakat bu konuda daha profesyonel olmak istiyorum, bu arada benim gibi acemi olan kurs arkadaşlarıma da sitenizi verdim ve kayıt yaptırttım, bugüne kadar dersleri inceleme fırsatım pek olmadı karıştırarak programı biraz çözdüm fakat bu gruba üye olabilirsem kendimi geliştireceğime inanıyorum
çalışmalarınız için teşekkür ediyorum, herkese kolay gelsin