tuannaca

tuannaca

Üye
09.09.2008
Acemi Er
12
Hakkında

#16.01.2009 10:34 0 0 0
  • s.a.
    ya sabah sabah yütlerim diken diken oldu çok etkileniyorum ben bu ilahiden yaa
    allah senden razı olsun bizle paylaştığın için
    yakma yarabbi ümmeti müslimini yakma yarabbiii
#11.09.2008 08:32 0 0 0
  • selamun aleykum
    harika bi eser tüylerim diken diken oluyo dinlerken ,allah hepimize bnasip etsin o mübarek yerleri görmeyi inş.
#10.09.2008 15:34 0 0 0
  • Slm arkadaşlar ben de tesettürlü biriyim ve eşarbımı çok güzel bağlıyorum arkadaşlarım imrenir hep çok yakıştırıyolar,hem ben öyle film falan da koymuyorum eşarrbımı bağlarken eyüzüm yuvarlak olduğu içindr galiba hep güzel oluyo önü kalıp gbi duruyo üstten ve yanlardan da iğneyle tutturdumu akşama kadar da kalsa hiç bozulmuyo ama eşarplarımı özenle seçerim ben.çnk eşarbımın önünün güzel durması eşarbın cinsine göre değişiyo ama öncelik olarak arkadaşımızın da dediği gbi boneyi güzel takıcaksın alttan sıkı sıkı yoksa eşarp çabuk bozuluyo
#10.09.2008 15:32 0 0 0
  • canımsın ya dostumu kaybettim derken öldümü yoksa ayrıldınzı mı onu belirtmemişin ama ben ayrıldığınızı düşünüyorum aslında tam açıklamamışın bi yorum yapmak için neden ayrıldığınız da bilmem gerekiyo , mesela ben de ayrıldım arkadaşımdan mecburiyetten oldu ama bizimki bşk bi yere taşıncaklardı o yüzden çok zor bişiy ama anlatamam,o kadar üzüldümki ilk defa yaşıyodum ayrılık acısını heryerde herşeyde o vardı yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi o yüzden yokluğu çok koydu bana allah düşmanıma bile tattırmasın
#09.09.2008 14:55 0 0 0
  • Arnavut ciğerine bayılıyorum yaaa bizim yemekhanede çıkıyo usta bi güzel yapıyo var ya parmaklarınızı yersiniz,mesela ben bütün parmaklarımı yedim şmd parmaksız parmaksız dolaşıyorum heheh
#09.09.2008 12:59 0 0 0