vural085

vural085

Üye
06.01.2011
Uzman Onbaşı
3.046
Hakkında

#12.02.2011 15:02 0 0 0
  • noimage

    Program üzerinden verdiğiniz kordinatlara göre gök yüzündeki yıldızları gezegenleri galaksileri gösteren bir programdır. Program tamamen ücretsizdir. Programın açacı gökyüzünü insanlara görsel efekt sağlıyarak tanıtmaktır. Programın en büyük özelliği Türkçe dil desteği ve kullanımı çok basit olması Stellarium ücretsiz olarak bilgisayarınızı bir planetaryuma çeviriyor. Tüm gökyüzünü belirlediğiniz kordinatlara göre ekrana taşıyan programla şaşırtıcı bir geziye çıkabilirsiniz. Stellarium teleskopla görülebilen 3 boyutlu görüntünün aynısını bilgisayara taşıyan eşsiz bir program. Programın şık ve basit arayüzü kolayca konum belirlemenizi ve zoom yapabilmenizi sağlıyor. Programın 600 bini bulan bir yıldız kataloğu ve çok realistik bir samanyolu gösterimi var. Atmosfer, gün doğumu ve gün batımı, gezegenler ve uyduları en gerçekçi canlandırmalarla gözler önüne seriliyor. Ayrıca program kendi gökyüzünüzü oluşturmanızı da sağlıyor. Böylece gezegenler ve yıldızlar sizin istediğiniz gibi yerleştirilebiliyor.

    http://hotfile.com/dl/103923531/c7c90a1/stellarium-0.10.6.1.SHNe.rar.html
#12.02.2011 11:33 0 0 0
  • noimage

    Dock olarak bilinen masaüstü araç çubuklarına yeni bir dizayn ile yenilik getiren ve sık kullanılan uygulama ve dökümanlara hızlı bir şekilde arişim sağlayan ufak boyutlu bir yazılımdır. Daire şeklinde açılan bu araç çubuğu ile her çeyrek dairede 5 farklı kısayol ekleyerek ve her çeyrek dairenin rengini değiştirerek programı kişiselleştirebilirsiniz. Eklenencek kısayollar için Masaüstü, Son Kullanılanlar, Hızlı Başlat ve diğer kategorileri bulunmaktadır. Eklediğiniz kısayolu test etme imkanı ve eklenen kısayol için isim verme imkanı bulunmaktadır. Program kapatıldığında sistem tepsisine küçülerek çalışmaya devam eder ve bu sayede sistem tepsisindeki simgesine tıkladığınızda tekrar görüntüye gelerek kullanıma hazır hale gelmektedir. Programda imleç ile üzerine geldiğiniz simge ismi program altında not olarak görünütlenmektedir. Bu sayede simge karışıklığının da önüne geçilmiş olmaktadır.

    http://hotfile.com/dl/103923097/4589ef4/Radian_1.0.0.88.rar.html
#12.02.2011 11:29 0 0 0
#12.02.2011 11:26 0 0 0
#11.02.2011 22:10 0 0 0
#11.02.2011 21:16 0 0 0
#11.02.2011 20:12 0 0 0
#10.02.2011 22:13 0 0 0