Bende nacizene yeni NEY üflemeye başladım 2 hafta oldu. daha elime aldığımda 2 dakika içerinde ses çıkarabildim ama zor olan bundan sonrası sanırım Bu arada NEY üflemek isteyen arakadaşlar lütfen korkmayınız ses çıkarmak o kadar zor değil zorluğu notalara basmak. sevgiyle kalın