vuslat34

vuslat34

Üye
31.07.2008
Acemi Er
10
Hakkında

  • Konu: Ney
    NEY bence karşılığı huzurdur .paylaşımınız için teşekkür ederim
#31.07.2008 22:40 0 0 0
  • İlginizden dolayı size çok teşekkür ederim NEY insan sesine en yakın sazdır ve bu yüzden dinlediğimizde bizleri alıp götürür ...sevgiyle kalın
#31.07.2008 22:39 0 0 0
#31.07.2008 22:37 0 0 0
  • Konu: Ney
    Bende nacizene yeni NEY üflemeye başladım 2 hafta oldu. daha elime aldığımda 2 dakika içerinde ses çıkarabildim ama zor olan bundan sonrası sanırım Bu arada NEY üflemek isteyen arakadaşlar lütfen korkmayınız ses çıkarmak o kadar zor değil zorluğu notalara basmak. sevgiyle kalın
#31.07.2008 22:33 0 0 0
#31.07.2008 22:28 0 0 0