- Ana Sayfa
- Mesajlar
wqor213
Üye
-
bende silivride oturuyorum
gerçekten
-

güzelmiş
-
bu noyunu biliyorum adam
3 kupa aldı
-
war56
s brista
lwl perfect
clan esper oda45
-
güzeloyun
Bende
Elit gemi var
-
güzel oyun
bence
ama metinw gibi haywan faln kesion
-
l2 güzel indiridim oynadım
-
güzel bir oyun
ve türk yapımı ama
o travian online değil
travian
-
bence kötübir oyun grafik kötü
-
görüntüleri güzel ama kendisi nasıl blniyorum
-
bitirdim
arwern 80lw oldu benimki