xERSANx

xERSANx

Üye
04.03.2004
Çavuş
1.952
Hakkında

#29.11.2005 19:31 0 0 0
#29.11.2005 19:28 0 0 0
  • Konu: Dövdüm
    Acaba hangisinin daha cok dövüs tecrübesi var
#29.11.2005 19:27 0 0 0
#29.11.2005 19:24 0 0 0
  • Konu: Dövdüm
    Melisa Senden KORKULUR

    Levis ÜSTAT Melisa döver bence.Bahis acalim
#29.11.2005 19:23 0 0 0
  • Abooo Kahvedekilerdemi gördü

    Puslukurt bu durumda ne yapmali Üstat Beton abey.

    Not: Puslukurt 3 Beton Grubundandirda Ben simdilik HARC durumundayim Beton olamadim
#29.11.2005 19:20 0 0 0
#29.11.2005 18:58 0 0 0
  • Türkiye 2006 Dünya Şampiyonasında

    Türkiye Basketbol Federasyonu'nun son bir aydır sürdürdüğü çalışmaların sonucu alındı. FIBA Yönetim Kurulunun Romada yapılan sonbahar dönemi olağan toplantısından Türk Basketbolu için çok önemli bir karar çıktı. Toplam 4 kıtadan gelen 9 aday arasından sıyrılan Türkiye uluslararası alanda önemli bir başarıya daha imza atarak bir önceki Dünya Şampiyonu Sırbistan, İtalya, ve Porto Riko ile birlikte Japonyaya gitme hakkı kazandı.
    Basketbol Federasyonu Başkanı Turgay Demirel 2006 Dünya Şampiyonasına katılma başarımız üzerine şunları söyledi:
    Kalan 4 wildcarddan birini almayı başarmamız Türk Basketbolunun dünyadaki yeri ve saygınlığını göstermesi açısından çok önemli bir göstergedir. Avrupa Şampiyonasındaki sürprizli sonuçlar yüzünden çok sayıda güçlü takım Dünya Şampiyonasının dışında kalmıştı. Böyle bir ortamda FIBA'nın Türk Basketbolunun dünya sahnesindeki önemini belirleyen bu kararı ülkemiz basketbolunun saha içindeki kapasitesinin yanında organizasyon ve idari alandaki etkinliğimizden de kaynaklanmaktadır ve çok önemlidir.
    Ülkemizin 2006 Dünya Şampiyonasına katılması için bize her türlü desteği veren Başbakan Yardımcımız Sn. Mehmet Ali Şahine bu başarıya ulaşmamızdaki önemli katkıları için tüm basketbol camiamız adına yürekten teşekkür ediyorum.
    2006 Dünya Şampiyonasına katılımımızın basketbol camiamız ve tüm ülkemiz için hayırlı olmasını diliyorum.
#28.11.2005 22:29 0 0 0
#28.11.2005 22:18 0 0 0
  • Al iste üstat FiFa bunlari ne görür nede ceza verir
    AVRUPA MEDENIYET DEDIGIN TEK DiSi KALMIS CANAVAR bence

    TESEKKÜRLER ABEY ELINE SAGLIK
#28.11.2005 22:17 0 0 0
  • Konu: KARS
    Kars'sin Havasinin Soguk olduguna aksiyen insanlari cok SICAK ve misafirperverlerdir.
#28.11.2005 19:39 0 0 0
  • @PUSLUKURT süpersin abey

    BU ADAM 1.SIRAYA BENCE YÜKSELECEK.

    @KURTJARA Tesekkürler Abey ellerine saglik
#27.11.2005 13:44 0 0 0
#27.11.2005 13:42 0 0 0
#27.11.2005 13:40 0 0 0
#27.11.2005 13:27 0 0 0
#27.11.2005 13:06 0 0 0
#27.11.2005 13:05 0 0 0
#27.11.2005 13:03 0 0 0
#27.11.2005 13:02 0 0 0