ybtx

ybtx

Üye
14.10.2005
Onbaşı
729
Hakkında

#15.12.2005 14:12 0 0 0
#14.12.2005 14:51 0 0 0
#08.12.2005 18:46 0 0 0
#08.12.2005 15:49 0 0 0
#08.12.2005 15:47 0 0 0
  • Saol arkadasım Paylasımın ıcın cok tesekkur dıoruz...
#08.12.2005 15:44 0 0 0
#08.12.2005 15:41 0 0 0
  • Arkadaslar bu takımlardan kım alır acaba bırde dıcem var .
    Su manchaster United dun aksam Sampıyonlar lıgıne ılk defa gıdemedı ben ona yandım ıste:)
#08.12.2005 15:40 0 0 0
  • Arkadaslar bu oyuncular cok pahalı yaa hele su Rooney ıle Rood Van Nıstelroy avrupanın yıldızlar tabı Ronaldinho'yu da unutmamak gerekır!
    ßunlara bu paralar bıle azda neyse!!
#08.12.2005 15:37 0 0 0
#08.12.2005 15:32 0 0 0
#08.12.2005 15:20 0 0 0
#07.12.2005 03:24 0 0 0
#07.12.2005 03:12 0 0 0
#07.12.2005 03:05 0 0 0
#04.12.2005 04:45 0 0 0
#04.12.2005 04:43 0 0 0