- Ana Sayfa
- Mesajlar
zuzuefefb
Üye
-
nbr arkadaşlar
heeeyyy kimse yokmu
merhaba bugün yine bu siteden yararlandım
eminim hoca çok beğenecek
çok teşekkürler
iyiki üye olmuşum diyorum şimdi
-
bir önceki mesajımdan dolayı özür dilerim ben bu siteyi şimdiden çok sevdim demek istemiştim
-
üyeliğiğimi kabul ettiğiniz için çok teşekkürler
evet bencede resim olabilirdi
ben bu sitryi şimdiden çok sevdim
ama özellikle bu iskelet konusunda biraz da olsa resim olsaydı çok güzel olurdu