UD

Son güncelleme: 18.07.2012 18:33
  • niye görmek istediklerimi göremiyorum
#26.08.2008 10:07 0 0 0
  • emeğinize sağlık
#27.08.2008 11:25 0 0 0
  • ud çalmayı ögrenmek istiyorum teşekkür ederim.
#31.08.2008 17:03 0 0 0
  • ud ile ilgili hiç bir şeye ulaşamıyorum yardım ederseniz sevinirim
#01.09.2008 15:13 0 0 0
  • tesekkurler
#01.09.2008 18:45 0 0 0
  • sagolun
#05.09.2008 23:02 0 0 0
  • ud çalmayı öğrenmek istiyorum
#08.09.2008 07:59 0 0 0
  • teşekkürler
#08.09.2008 20:45 0 0 0
  • çok güzel teşşeküür
#12.09.2008 21:36 0 0 0
  • teşekürler arkadaşlar faydalı olur umarım
#13.09.2008 19:20 0 0 0
  • UDDA AKORT SİSTEMİ
    ud da en alt tel(misina) den sırayla

    T.M T.M B.M

    1.çift tel sol- gerdaniye re
    2.çift tel re- neva la
    3.çift tel la- dügah mi
    4. çift tel mi- hüseyni aşiran si
    5.çift tel si- kaba buselik fa#
    6.çift tel- fa#- kaba geveşt do#

    T.M.- TÜRK MÜZİĞİ, B.M.- BATI MÜZİĞİ anlamına geliyor..Yani bir piyano yada org gibi batı müziği enstrümanından aldığınız RE sesini Udda SOL sesine, LA sesini Udda RE (NEVA) Sesine çekiyorsunuz ki tüm eller arasında 4 tam seslik fark olacak...
#21.09.2008 14:46 0 0 0
  • ud çalmayı öğrenmek istiyorum. umarım bu site yararlı olur.
    teşekkürler
#24.09.2008 09:48 0 0 0
  • süper çok teşekkürler
#27.09.2008 11:22 0 0 0
  • eyvallah
#02.10.2008 09:59 0 0 0
  • teşekkür ler
#05.10.2008 04:25 0 0 0
  • Hem sitenin hem de ud'un yeni başlayıcısıyım. Gördüğüm kadarıyla güzel bilgileri içeriiyor. Umarım internet sayfalarında bulunan bilgilerin dışında yazarının da deneyimleri varsa onları da kapsıyordur. Ne olursa olsun yine de ud'u merak edenler için güzel ve doyurucu bilgiler var. Ben kendisine gönülden teşekkür ediyorum.
#05.10.2008 11:36 0 0 0
  • teşekkkürler
#14.10.2008 13:48 0 0 0
  • teşekkürler
#23.10.2008 23:45 0 0 0
  • çalma tavrımı geliştirmek istiyorum
#25.10.2008 01:36 0 0 0