UD

Son güncelleme: 18.07.2012 18:33
  • teşekkürler
#25.10.2008 01:40 0 0 0
  • Linkleri görebilmem için herhalde diğer sitelerde olduğu gibi baştan teşekkür yazmam gerekiyor.
#27.10.2008 11:56 0 0 0
  • güzel paylaşım
#10.11.2008 21:13 0 0 0
  • slmlar arkadaşlar.ud yapımı demişiniz ama detay yok.mesela:kapaktaki kafes delikleri ölçüleri,balkonların ölçüleri.Manol kalıbına göre.Akort etmekte zorlananlar 2.teli telefonun çevir sesiyle ayarlayın.sonra 2.tele parmağınızı sapla gövdenin tam birleştiği yerden çıkan sesede 3.teli.ayarlayın ve üst telleride aynı sistemle.en alt telide parmağınızı tam birleşen yere koyup 2.tele değmeden çıkan sesleri aynı yapın.karışık gibi ama bir çözerseniz çok basit.yeterki ii bir kulağınız olsun..
#17.11.2008 00:56 0 0 0
  • merhaba paylaşımın için teşekkürler...
#17.11.2008 15:10 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler
#19.11.2008 13:46 0 0 0
  • ud öğreniyorum da metod falan lazım
#20.11.2008 19:43 0 0 0
  • Akorunun nasıl yapılabileceği hakkında da yardımlarınızı bekliyorum.sürekli müzik markete götürüyorum.öğrenmek istiyorum
#20.11.2008 19:47 0 0 0
  • saol çok teşekkürler bende böyler birşey arıyordum
#22.11.2008 21:31 0 0 0
  • tesekürler arkadasım
#30.11.2008 15:26 0 0 0
  • sagolun cok faydali
#04.12.2008 18:36 0 0 0
  • cok hos ya
#04.12.2008 18:36 0 0 0
  • cok güzel ya
#04.12.2008 18:39 0 0 0
  • cok genis bravo
#04.12.2008 18:44 0 0 0
  • teşekkürler
#05.12.2008 05:56 0 0 0
  • teşekkürl
#08.12.2008 22:46 0 0 0
  • Ud ile ilgili geniş ve sıralı bilgi lütfen.
#08.12.2008 23:54 0 0 0
  • TEşekkürler....
#09.12.2008 11:08 0 0 0
  • tşkr
#17.12.2008 14:51 0 0 0