Almayın Yıllar

Son güncelleme: 17.05.2008 12:25
  • noimage
    noimage
    noimage
    Belli ki,
    Çar çabuk geçen bahardı gençlik!
    Rüzgarında polendik,
    Yeşilinde çimen...
    Yüreğimiz kuştu
    Yar göğsünde dinlenen...

    Güneşinde sevdaydık
    Bir damla suyu özleyen...
    Dalamadık göllere, denizlere,
    Kıvrılıp akan nehre, köpüren...
    Çünkü;
    Dağlar vardı arada
    Önümüzü kesen...

    Şaşarım hala!
    Ne zaman düştük toprağa
    Ve
    Ne zaman kırıldı dallarımız?
    Acılarında ölüm yeşeren...

    Kırk haramiler mi basmıştı çiçek tarlamızı!
    Ne zaman çaldırdık saçımızın telini,
    Gözümüzün karanfilini
    Yare meyillenen...

    Söyle!
    Biz miydik
    Kapıyı, kilidi unutup
    Yataklara gül seren...

    Belki de,
    Habersizliğiydi zamanın
    Dudağımızın alını silen...
    Bilemedik
    Bile...nasiplenmeyi dört mevsimden...

    Tayyibe Atay
    noimage







    [main-arkaplan-muzik]076[/main-arkaplan-muzik]
#25.10.2007 12:35 0 0 0
  • Dalamadık göllere, denizlere,
    Kıvrılıp akan nehre, köpüren...
    Çünkü;
    Dağlar vardı arada
    Önümüzü kesen...


    Ömrüne bereket candostum

    Duygularıma bir cansın,

    Çok teşekür ederim
#27.10.2007 22:21 0 0 0
  • emegine saglik canim harika bi sayfa guzel yuregin dert gormesin
#28.10.2007 02:00 0 0 0
  • Çar çabuk geçen bahardı gençlik!

    valla zaman nasilda geciyor oyle

    emegine saglik canim, muzik, sectigin resim, siir hepside harika
#28.10.2007 14:30 0 0 0
  • sevgili Seren hicbirsey2001 sanal diyolar gerçek değil diyolar buraya

    ama ben sizi tanıdığım için çok mutluyum

    geçip gitse yıllar görüşemezsek de sizleri ve burdaki diğer arkadaşlarımı asla unutmıcam


    çok teşekkürler
#29.10.2007 00:54 0 0 0
  • emegine sağlık ;)
#29.10.2007 06:57 0 0 0
  • bilemedik hiç birşeyi bilemicezde sanırım harikasın canım yüreğine sağlık

    pedalizacım burası sanalda duygular o kadar gerçek ve içten ki iyi ki böyle arkadaşlarımız var hepinize çok teşekkürler
#29.10.2007 07:27 0 0 0
  • ellerine saglik ablam
#29.10.2007 15:50 0 0 0
  • emeğine sağlık çok teşekkürler
#29.10.2007 15:59 0 0 0

  • sevgili dostum hicbirsey2001
    fondaki müziği şimdi dinleyebildim
    ilk defa duyuyorum çok ama çok güzeldi
    inşallah rabbim seni bu güzel sözleri söyleyebilen
    insanlarla karşılaştırsın
    dilerim ömrün boyunca dert görmezsin
    Emegin icin cok tesekürler

    güzel yürekli arkadaşlarım bende sizleri tanıdığım burada
    olduğum için çok mutluyum hepinize çok çok teşekkür ederim
    hayatta hepiniz hep mutlu olun
#05.11.2007 11:40 0 0 0
  • Bir zamanın öyküsünü ince kelimelerle, güzel sözlerle anlatan harika bir şiir...

    Müzik ise şiirin anlamına anlam katan bir paşka güzellik...

    pedaliza cevabında çok güzel bir noktaya değinmiş,

    "sevgili Seren hicbirsey2001 sanal diyolar gerçek değil diyolar buraya
    ama ben sizi tanıdığım için çok mutluyum
    geçip gitse yıllar görüşemezsek de sizleri ve burdaki diğer arkadaşlarımı asla unutmıcam"


    ben, belki burda kimseyle birebir tanışmamış olsamda, buna rağmen sizden o sevgi dolu yüreğinizden çok şey öğrendim, ve öğrenmeye de devam edecem...

    sizler için söylediğim tek şey..."iyiki varsınız"

#05.11.2007 15:52 0 0 0
  • Emeginize saglik paylasiminiz icin cok tsk.ler sarki harikaydi cok güzel
#09.11.2007 21:19 0 0 0
  • Bu bölümde secmecemi konu aciliyor yoksa site admin mod .. super modlarami calisiyor.. neden bizim ekledigimiz konular bölümünüzde yer almiyor..?? Ilginc..
#09.11.2007 22:35 0 0 0
  • @GuL Se adlı üyeden alıntı:
    Bu bölümde secmecemi konu aciliyor yoksa site admin mod .. super modlarami calisiyor.. neden bizim ekledigimiz konular bölümünüzde yer almiyor..?? Ilginc..
    Orijinali Göster...



    hangi konudan bahsediyosunuz konu başlığı yazsaydınız iyi olurdu Gül Se..

    dün açtığınız bir konu vardı oda burda aktiflaşmiş durumda.
#09.11.2007 23:31 0 0 0
  • eline sağlik arkadasım çok ğüzel olmus
#10.11.2007 13:20 0 0 0
  • emeğine sağlık
#10.11.2007 14:24 0 0 0
  • harika biir şiir bu güzelllik içi emeğine sağlık
#21.11.2007 08:09 0 0 0
  • çok güzel olmuş ellerine sağlık
#21.11.2007 18:30 0 0 0
  • gene döktürmüşün serenciğim...harikasın...
    güzel yüreğin dert görmesin üzülsen bile gülüşlerin okadar çok olsunkii sıkıntıların sadece anlık olsun.
#22.11.2007 07:19 0 0 0