Senede Bir Gün

Son güncelleme: 21.02.2012 18:01
  • [swf1]asiyan-senede-bir-gun.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]asiyan-senede-bir-gun.swf[/swf4]
#13.11.2007 18:38 0 0 0
  • ellerine saglik asiyan güzel calisma hazirlamissin

#13.11.2007 18:54 0 0 0
  • canim benim bende bu nerelerde diyorum gene harika bi eserle geldin emeklerine saglik

    harikaydi

#13.11.2007 19:49 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler, eline sağlık
#13.11.2007 19:58 0 0 0
  • yeterki gel bana senede birgun
    emegine saglik bitanem, guzel bir calisma gercektende
#13.11.2007 21:01 0 0 0
  • yeter ki gel..

    emegine yüregine saglik canim ablam
    harika bi calisma olmus
#13.11.2007 23:03 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım Asiyan,

    Sizin flashlarınız artık buram buram ustalık kokuyor..

    Merak ediyorsanız hemen belirteyim.
    Bir flashın giriş ve çıkışları çok önemlidir.
    İzleyicinin mutlaka ilgisini flasha toplamanız gerekir.
    Siz hem girişte hem de finalde bu özelliği kullanmışsınız.
    Şarkı sözleri ile şiirin sözlerini çok güzel harmanlanmış.
    O kadar ki, hiç dikkat dağıtmıyor.
    Müziğin verdiği aralıktan faydalanıp,
    giriş yazılarınızı adeta bir film girişi gibi kullanmışsınız.


    Hele resim geçişleriniz çok çok güzel...
    Bu resim efektini bizlere ihtisas odasında öğreten
    X Master'dan
    daha iyi uygulamaya başladığınızı
    sanırım arık kendisi de kabul edecektir.


    Özetle, önceden hiç bir flash çalışması yapmadan
    bu kadar iyi bir duruma gelmeniz nedeniyle
    sizi gönülden kutlarım...
    Ellerinize sağlık değerli arkadaşım.
#14.11.2007 04:17 0 0 0
  • ASİYAN bu konuda iyi gerçekten ateş hocam.
    Güzel konu, güzel tema, güzel resimler..
    Birde işini bilen parmaklardan çıkınca
    işte böyle güzel şeyler izleyebiliyoruz.

    Teşekkürler ASİYAN
#14.11.2007 18:12 0 0 0
  • ~Yeterki GeL Bana Senede Bir Gün ~

    Offf Naptın BöLe Asiyan ):

    Kenan Işıqın Sesinden MukemmeL oLmus

    Emeqine Yureqıne SaqLık

#15.11.2007 16:47 0 0 0
  • Emegine Saglik Ne güzeldi Severek izledim
#26.11.2007 06:56 0 0 0
  • ellerinize sağlık süper olmuş...
#26.11.2007 07:29 0 0 0
  • çok harika ya aladi goturdu beni ... ellerine saglik
#27.11.2007 16:12 0 0 0
  • gözlerinize sağlık (:teşekkürler
#27.11.2007 16:39 0 0 0
  • Yuregine Saglık Asiyan
#18.12.2007 09:08 0 0 0

  • Harika cok begendim.kutlarım
#26.01.2008 09:57 0 0 0
  • Ellerine gönlüne sağlık arkadaşım
#26.01.2008 12:08 0 0 0
  • gercekten harıka olmus vaybe
#30.01.2008 02:59 0 0 0
  • Emeğinize sağlık.....

    Sen benim vazgeçilmezimsin........
#06.10.2008 00:11 0 0 0
  • süpersin tatlım
#10.10.2008 11:33 0 0 0