Galatasaray 2-1 Fenerbahçe

Son güncelleme: 01.03.2008 15:53
  • alışmayın dicem ama boşverin
#29.02.2008 10:54 0 0 0
  • konuma..:D
#29.02.2008 13:17 0 0 0
  • konuşcam işteeee:D:D:D
#29.02.2008 14:46 0 0 0
  • konusma leyn..:D
#29.02.2008 15:00 0 0 0
  • bak bi susarım bi daha konuşmam haa:D
#29.02.2008 15:01 0 0 0
  • konus kiz konuuuuuuuuuuuuusss..:D
#29.02.2008 15:04 0 0 0
  • susmayın arkadaşlar... sustukça sıra bize gelir :D
#29.02.2008 15:36 0 0 0
  • hangi sira :D
#29.02.2008 16:11 0 0 0
  • ama maalesef yenildik hep o .... hakemin yuzunden...
#29.02.2008 18:04 0 0 0
  • susmuom işe susmuommmmmmm:D
#01.03.2008 15:53 0 0 0