Galatasaray 2-1 Fenerbahçe

Son güncelleme: 01.03.2008 15:53
#27.02.2008 21:27 0 0 0
  • yaziklar oLsun ya bu maci aldiginiza bile seviniyorsunuz ya..:)

    bir daha ne kadar kücük oldugunuzu dile getirdiniz..!
#27.02.2008 23:08 0 0 0
  • Galatasaray 2-1 Fenerbahçe

    Fortis Türkiye Kupasında FENERBAHÇEMİZ Çeyrek Finalde ezeli rakibi Galatasaray' a 2-1 mağlup olarak elendi.

    maçın tamamını izlemedim ama genel görüşler hakemin yanlış kararlarıyla maça damgasını vurduğu yönünde...

    özetlerden izlediğim kadarıyla yanlış kararları var...

    ancak her ne olursa olsun FENERBAHÇE' de oynama profesyonelliğine erişmiş bir futbolcunun daha maçın 26. dksında hakeme gözlük yapmaya hakkı yok!

    bu hareketin cezasının sarı kart olduğunu adı gibi biliyor lugano! öncesinden sarı kartın var zaten! daha ne diye el kol hareketleri yapıyorsun?

    bence biraz da hatayı kendimizde arayalım! bu olaylar maçın yavaş yavaş çığrından çıkmasına sebep oluyor!

    bizim önümüzde çok önemli bir ankaragücü macı ve sevilla maçları var! en kısa zamanda bu mağlubiyeti unutup önümüze bakmamız lazım!

    unutmayalım ki önümüzdeki şu 2 maç FENERBAHÇE tarihinde hiç bir maçın yerini tutmayacak!

    saygılarımla!
#27.02.2008 23:14 0 0 0
  • kanka git yüzüne biraz su calkala, bisiler yap sacma sapan konusup sende tepemi attirma,

    Lugano nun hareketine bisi diyen yok, adam bir yanlis hareket yapti diye takimi bitirdin,

    hayrola..?
#27.02.2008 23:19 0 0 0
  • kanka çok haklısın tamam ama Lugano neden takımına ihanet ediyor? neden bilinçsizce oynuyor!

    o atılmasa Galatasaray' ı rahatlıkla yenerdik! bundan şüphen var mı? Galatasaray isterse 2 gol atsın biz 3 tane atar yine yenerdik!

    son dakikalarda eksik kaldığımız için ne kadar aciz duruma düştüğümüzü gördük!

    hakem zaten apayrı tartışılması gereken bi konu! yada hakem değil de onu buraya atayanlar apayrı bir fiyasko!

    Fenerbahçe içerisinde profesyonel olduğu halde amatörce hareket eden oyuncular var!

    26. dk da 2 sarı kart ne demek abicim ben bunu anlayamıyorum?
#27.02.2008 23:23 0 0 0
  • abi bu oyuncunun en kisa zamanda uyarilmasi gerek, cezali maclari oynadiklari maclardan daha cok,

    ayrica haklisin okadar erken eksIk adam kalmasaydik Galatasaray'i Alisamiyenle yerle bir ederdik ama Luganonun sorumsuzlugu yakti bi yandan, ona rahmen yilmadik

    ama hakkem yiktikca yikti oyuncularda bir yerden sonra kaldiramiyor kanka insan bunlar tas deyil..!
#27.02.2008 23:35 0 0 0
  • hakem ile ilgili görüşleri yarın geniş geniş tartışacağız..

    acayip yorumlarım var!

    daha bu maç geride kalmadı!
#27.02.2008 23:50 0 0 0
  • @MARDINLI1986 adlı üyeden alıntı:
    yaziklar oLsun ya bu maci aldiginiza bile seviniyorsunuz ya..:)

    bir daha ne kadar kücük oldugunuzu dile getirdiniz..!
    Orijinali Göster...
    yaziklar oLsun ya bu maci aldiginiza bile seviniyorsunuz ya..:)

    bir daha ne kadar kücük oldugunuzu dile getirdiniz..!

    ßiZ NiYe SeViNMeYeLiM Ki MaÇ ßoYu ßiZ üSTüN oYNaDıK PoZiSYoNLaR ßuLDuK GoLLeR aTTıK Ya YeTeR aRTıK HeR DeRßiDeN SoNRa Şu HaKeM MuHaßßeTiNDeN ßıKTıM Ya ßıRaKaLıM oNu GöZLeMCiLeR KoNuŞSuN ßiZ FuTßoLCuLaRı KoNuŞaLıM MaÇı KoNuŞaLıM ßeN ßıKTıM HaKeMLeRiN VeRDiĞi KaRTLaRDaN PeNaLTıLaRDaN KoNuŞMaKTaN.o DeReCeYe GeLMiŞ ßiR HaKeM TaRaF TuTuP ÇıKıP YöNeTeCeK DeĞiL Ya ÇoCuKÇa DüŞüNCeLeR ßuNLaR
#28.02.2008 00:40 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    Galatasaray 2-1 Fenerbahçe

    Fortis Türkiye Kupasında FENERBAHÇEMİZ Çeyrek Finalde ezeli rakibi Galatasaray' a 2-1 mağlup olarak elendi.

    maçın tamamını izlemedim ama genel görüşler hakemin yanlış kararlarıyla maça damgasını vurduğu yönünde...

    özetlerden izlediğim kadarıyla yanlış kararları var...

    ancak her ne olursa olsun FENERBAHÇE' de oynama profesyonelliğine erişmiş bir futbolcunun daha maçın 26. dksında hakeme gözlük yapmaya hakkı yok!

    bu hareketin cezasının sarı kart olduğunu adı gibi biliyor lugano! öncesinden sarı kartın var zaten! daha ne diye el kol hareketleri yapıyorsun?

    bence biraz da hatayı kendimizde arayalım! bu olaylar maçın yavaş yavaş çığrından çıkmasına sebep oluyor!

    bizim önümüzde çok önemli bir ankaragücü macı ve sevilla maçları var! en kısa zamanda bu mağlubiyeti unutup önümüze bakmamız lazım!

    unutmayalım ki önümüzdeki şu 2 maç FENERBAHÇE tarihinde hiç bir maçın yerini tutmayacak!

    saygılarımla!
    Orijinali Göster...


    iŞTe DoĞRu ŞeYLeRi TaRTıŞaN ßiR Fß Li ßeNCe LiNCoLNüN YaPTıĞı Da YaNLıŞ MaÇ SoNu VoLKaN'a eTTiĞi KüFüR KuLüP De CeZaLaNDıRMaLı Fß NiN oRTaSaHaDa ToP HaKiMiYeTi KoNuSuNDa eKSiKLiKLeRi VaR eN iYi oYuNCuLaRı oRTaSaHaDaYKeN ßöYLe NiYe Mi ? KaLLi Ve ZiCoNuN FaRKı ßuRaDa oLuŞuYoR iŞTe KaLLi oRTaSaHaDa PReS YaPaN FiZiĞe DaYaLı ÇaĞıN FuTßoLuNa uYGuN ßiR aNLaYıŞLa YöNeTiYoR TaKıMı ZiCo iSe HaLa 80 LeRiN FuTßoLuNu uYGuLaMaYa ÇaLıŞıYoR o FuTßoL ÇoKTaN öLDü HaßeRi YoK
#28.02.2008 00:47 0 0 0
  • Bu gün kalkinca fb li spor yazarlarindan kopya cekip fikirlerinizi yazmaya devam edersiniz.

    BIRDE TEBRIK ETMESINI ÖGRENSENIZ.
#28.02.2008 02:16 0 0 0
  • bakin mac fanatikligim 6 yil falan olur ondan evel macin ne oldugunu bilmezdim:
    omrumde boyle bir mac gormedim bu kadar serbest vuru$ bu kadar sari kart bu kadar kirmizi kart yok boyle bir mac tarihe gectik!!!
    ben sahsen utandim dun gece dunyanin en buyuk derbilerinden sayilan bir mac oynandi.
    adi mac idi 5 kurusluk bir macti!!!!
#28.02.2008 07:58 0 0 0
  • @hakan2230 adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2442993]MARDINLI1986[/alinti]yaziklar oLsun ya bu maci aldiginiza bile seviniyorsunuz ya..:)

    bir daha ne kadar kücük oldugunuzu dile getirdiniz..!

    ßiZ NiYe SeViNMeYeLiM Ki MaÇ ßoYu ßiZ üSTüN oYNaDıK PoZiSYoNLaR ßuLDuK GoLLeR aTTıK Ya YeTeR aRTıK HeR DeRßiDeN SoNRa Şu HaKeM MuHaßßeTiNDeN ßıKTıM Ya ßıRaKaLıM oNu GöZLeMCiLeR KoNuŞSuN ßiZ FuTßoLCuLaRı KoNuŞaLıM MaÇı KoNuŞaLıM ßeN ßıKTıM HaKeMLeRiN VeRDiĞi KaRTLaRDaN PeNaLTıLaRDaN KoNuŞMaKTaN.o DeReCeYe GeLMiŞ ßiR HaKeM TaRaF TuTuP ÇıKıP YöNeTeCeK DeĞiL Ya ÇoCuKÇa DüŞüNCeLeR ßuNLaR
    Orijinali Göster...


    ßiZ NiYe SeViNMeYeLiM Ki MaÇ ßoYu ßiZ üSTüN oYNaDıK PoZiSYoNLaR ßuLDuK GoLLeR aTTıK Ya YeTeR aRTıK HeR DeRßiDeN SoNRa Şu HaKeM MuHaßßeTiNDeN ßıKTıM Ya ßıRaKaLıM oNu GöZLeMCiLeR KoNuŞSuN ßiZ FuTßoLCuLaRı KoNuŞaLıM MaÇı KoNuŞaLıM ßeN ßıKTıM HaKeMLeRiN VeRDiĞi KaRTLaRDaN PeNaLTıLaRDaN KoNuŞMaKTaN.o DeReCeYe GeLMiŞ ßiR HaKeM TaRaF TuTuP ÇıKıP YöNeTeCeK DeĞiL Ya ÇoCuKÇa DüŞüNCeLeR ßuNLaR

    konusma ozaman zorla konusturanmi var..?..:)
#28.02.2008 08:13 0 0 0
  • @MARDINLI1986 adlı üyeden alıntı:
    yaziklar oLsun ya bu maci aldiginiza bile seviniyorsunuz ya..:)

    bir daha ne kadar kücük oldugunuzu dile getirdiniz..!
    Orijinali Göster...
    yaziklar oLsun ya bu maci aldiginiza bile seviniyorsunuz ya..:)

    bir daha ne kadar kücük oldugunuzu dile getirdiniz..!

    Doğru ya.Siz bizi yendiğinizde şampiyon olmuş gibi sevinmiyormuydunuz.
    Demek ki qözünüzde cok büyüğüzki qünLerce eğlenceler yapıyorsunuz.
    Bu kadar büyük olduğumuzu qöstermenize qerek yoktu yani.


    Hakeme qeLince, 2 Sene önce hakemi yere qöğe sığdıramıyorsunuz.
    şimdi niye bundan hakem olmaz gibisinden laflar.

    canınız yandı değilmi ?
#28.02.2008 08:33 0 0 0
  • arkadaşlar ortamı germeyelim...

    Biz Fenerbahçeliler tebrik etmesini bilelim...

    Galatasaray lı arkadaşlar da hakkıdır sevinecekler!

    biz nasıl Galatasaray' ı sürklase ederek, ezerek yendiğimiz günlerde bayram yaptıysak bugün de onların hakkı.. Futbol bu sonuçta.. hakeden kazandı..
#28.02.2008 08:41 0 0 0
  • @sparky adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2442993]MARDINLI1986[/alinti]yaziklar oLsun ya bu maci aldiginiza bile seviniyorsunuz ya..:)

    bir daha ne kadar kücük oldugunuzu dile getirdiniz..!

    Doğru ya.Siz bizi yendiğinizde şampiyon olmuş gibi sevinmiyormuydunuz.
    Demek ki qözünüzde cok büyüğüzki qünLerce eğlenceler yapıyorsunuz.
    Bu kadar büyük olduğumuzu qöstermenize qerek yoktu yani.


    Hakeme qeLince, 2 Sene önce hakemi yere qöğe sığdıramıyorsunuz.
    şimdi niye bundan hakem olmaz gibisinden laflar.

    canınız yandı değilmi ?
    Orijinali Göster...
    Doğru ya.Siz bizi yendiğinizde şampiyon olmuş gibi sevinmiyormuydunuz.
    Demek ki qözünüzde cok büyüğüzki qünLerce eğlenceler yapıyorsunuz.
    Bu kadar büyük olduğumuzu qöstermenize qerek yoktu yani.


    Hakeme qeLince, 2 Sene önce hakemi yere qöğe sığdıramıyorsunuz.
    şimdi niye bundan hakem olmaz gibisinden laflar.

    canınız yandı değilmi ?

    Sizi yendigimiz icin seviniyoruz diyen kim abim..?

    sizi yenmek bizim icin siradan bisi olmus zaten,

    sevinmenin nedenine geLince, o macin ismi var DÜNYA DERBISI,

    ve malesef o derbinin bir takimida Galatasaray,

    budur nedeni, yoksa Galatasaray'i yendigimiz icin deyil Derbiyi aldigimiz icin seviniyoruz..
#28.02.2008 08:50 0 0 0
  • Galatasaray' ı yenmek FENERBAHÇELİLER için...

    Fenerbahçe' yi yenmek Galatasaraylılar için paha biçilemez!

    O yüzden geçin bunları!
#28.02.2008 10:33 0 0 0
  • konunun başlığı tamda olması gereken gibi atılmış çok doğru

    yalnız gs2004 abi sanırım yazarlardan kopya çekinde öle yorum yaparsınız demişte. biz yorum yapmaktan aciz miyim onu anlayamadım.

    gs liler sevinecek tabi paha biçilmez bi galibiyet aldılar. ama ellerini vicdanlarına koyup birde cüneyt çakırın karnesini versinler çok merak ediyorum sonucu
#28.02.2008 14:52 0 0 0
  • ağzı olan konuşur... alışalım böyle şeylere!
#29.02.2008 08:50 0 0 0
  • alistik biz kanka bu durumlara zaten..!
#29.02.2008 10:13 0 0 0