@okanoo28 adlı üyeden alıntı:
Galatasaray 2-1 Fenerbahçe
Fortis Türkiye Kupasında FENERBAHÇEMİZ Çeyrek Finalde ezeli rakibi Galatasaray' a 2-1 mağlup olarak elendi.
maçın tamamını izlemedim ama genel görüşler hakemin yanlış kararlarıyla maça damgasını vurduğu yönünde...
özetlerden izlediğim kadarıyla yanlış kararları var...
ancak her ne olursa olsun FENERBAHÇE' de oynama profesyonelliğine erişmiş bir futbolcunun daha maçın 26. dksında hakeme gözlük yapmaya hakkı yok!
bu hareketin cezasının sarı kart olduğunu adı gibi biliyor lugano! öncesinden sarı kartın var zaten! daha ne diye el kol hareketleri yapıyorsun?
bence biraz da hatayı kendimizde arayalım! bu olaylar maçın yavaş yavaş çığrından çıkmasına sebep oluyor!
bizim önümüzde çok önemli bir ankaragücü macı ve sevilla maçları var! en kısa zamanda bu mağlubiyeti unutup önümüze bakmamız lazım!
unutmayalım ki önümüzdeki şu 2 maç FENERBAHÇE tarihinde hiç bir maçın yerini tutmayacak!
saygılarımla!
Orijinali Göster...