@GS2004 adlı üyeden alıntı:
birinci sayfadan ikinci sayfaya kadar yazdiklarinizi cok dikatlice okudum cok anlamli ve ilginc seyler yazmissiniz arkadaslar hepinizi tebrik ediyorum.
Her zamanki gibi dereyi görmeden yine malesef pacalari ta yukariya kadar cekmissiniz



.
iyi olan kazansin insallah kavgasiz gürültüsüz bir derbi izleriz.
Orijinali Göster...