Galatasaray 2-1 Fenerbahçe

Son güncelleme: 01.03.2008 15:53
  • gerci oda dogru :D
#26.02.2008 19:31 0 0 0
  • birinci sayfadan ikinci sayfaya kadar yazdiklarinizi cok dikatlice okudum cok anlamli ve ilginc seyler yazmissiniz arkadaslar hepinizi tebrik ediyorum.


    Her zamanki gibi dereyi görmeden yine malesef pacalari ta yukariya kadar cekmissiniz.


    iyi olan kazansin insallah kavgasiz gürültüsüz bir derbi izleriz.
#27.02.2008 09:46 0 0 0
  • @GS2004 adlı üyeden alıntı:
    birinci sayfadan ikinci sayfaya kadar yazdiklarinizi cok dikatlice okudum cok anlamli ve ilginc seyler yazmissiniz arkadaslar hepinizi tebrik ediyorum.


    Her zamanki gibi dereyi görmeden yine malesef pacalari ta yukariya kadar cekmissiniz.


    iyi olan kazansin insallah kavgasiz gürültüsüz bir derbi izleriz.
    Orijinali Göster...



    herkes haddini bilerek anlamlı ve güzel şeyler yazdı!

    bi sorun olsaydı başta ben olmak üzere olaya el koyardık!

    KADIKÖY' de derbi oynandığı zaman kavgasız gürültüsüz derbi maçları izlemişizdir! ne zamanki Ali Sami Yen stadına sıra gelir kavga gürültü eksik olmaz!

    bu dileklerin inşallah bu maçta yerini bulur abim
#27.02.2008 10:09 0 0 0
  • bu sefer olmayacak kavga gurultu icimden bir ses oyle diyor
#27.02.2008 10:14 0 0 0
  • Oyuncularımızdan Edu Dracena, yarınki Galatasaray maçında, Fenerbahçe formasının gereğini yerine getireceklerini söyledi.
    Takımımızın yarın Galatasaray ile yapacağı maç öncesinde resmi internet sitemize açıklamalarda bulunan Edu, Fortis Türkiye Kupası'nda hedefe ulaşmak için ellerinden geleni yapacaklarını söyledi. Edu, "Bursaspor karşısında şanssız bir mağlubiyet aldık. Ancak bunu geride bıraktık.
    noimage
    Artık sadece yarın oynayacağımız maçı düşünüyoruz. Hatalarımızdan gerekli dersi aldık. Aynı hataları yapmadan Fenerbahçe'ye yakışır şekilde oynayacağız. Yarın statta az sayıda taraftarımız olacak. Ama biz sanki stadyumda binlerce Fenerbahçeli varmış gibi oynayacağız. Çünkü onların kalplerinin, bizim başarımız için çarptığını biliyoruz. Kimse merak etmesin taşıdığımız formanın gereğini yerine getireceğiz" dedi.
#27.02.2008 10:15 0 0 0
  • çok merhametliyim Allah bilio ya:D

    o sebebple bende 1-1 bize yeter diyorum

    ama bi fener klasiği olsa hiç fena olmaz
#27.02.2008 11:12 0 0 0
  • bu macta edu'ya qüvenim sonsuz
#27.02.2008 11:27 0 0 0
  • bence edu gol bile atar karsi takima
#27.02.2008 11:37 0 0 0
#27.02.2008 11:46 0 0 0
  • Edu, Aslan sever,,:D
#27.02.2008 12:16 0 0 0
  • @MARDINLI1986 adlı üyeden alıntı:
    Edu, Aslan sever,,:D
    Orijinali Göster...


    edu ve lugano ikisi beraber severler aslına bakılırsa :D

    bizde diğer aslan sevenler ALEX, KEZMAN, SEMİH, DEIVID :D

    bi volkan kalmış aslan sevmeyen :D diğer hepsi teker teker sevmişler
#27.02.2008 14:48 0 0 0
  • bu sefer gokhan atar belkim
#27.02.2008 14:54 0 0 0
  • gökhan gönül atsa çıldırır heralde...

    adam zaten süper oynuyor.. bi de gerçek FENERBAHÇELİ olursa değmeyin keyfine :D
#27.02.2008 15:30 0 0 0
  • olurmu olur sans
#27.02.2008 15:36 0 0 0
  • şans olmaz.. olsa olsa beceri olur
#27.02.2008 16:08 0 0 0
  • birazda sans lazim degilmi
#27.02.2008 16:27 0 0 0
  • defans oyuncusunun gol atması icin şanstan cok beceri lazım...

    şans forvet oyuncusuna lazım.. ;)
#27.02.2008 16:30 0 0 0
  • kanka tecrübe konusuyor..:D
#27.02.2008 16:37 0 0 0
  • Maçta bin 162 taraftar

    noimage

    Galatasaray ile Fenerbahçe futbol takımları arasında yarın yapılacak Fortis Türkiye Kupası çeyrek final rövanş maçının biletleri tükendi. Ali Sami Yen Stadı'nda saat 20.00'de başlayacak kupa derbisinin satışa sunulan biletlerinin tamamının satıldığı açıklandı.
    Derbi biletlerinin satışını gerçekleştiren Biletix'in internet sitesinde, maçın biletlerinin tükendiği duyuruldu.
    23 bin 257 kişi kapasiteli Ali Sami Yen Stadı'nda, konuk Fenerbahçeli taraftarlara, stat kapasitesinin yüzde 5'lik oranı olan bin 162 kişilik yer ayrıldı.
#27.02.2008 17:03 0 0 0