Ankaragücü 0-0 Fenerbahçe

Son güncelleme: 03.03.2008 12:43
#02.03.2008 14:33 0 0 0
  • niye üzülüyorsunuz yaw ben acayip keyifliyim.:D
#02.03.2008 20:27 0 0 0
  • bjk yendi diyemi
#03.03.2008 08:01 0 0 0
  • adnan polat ı dinledim dün... kimse heveslenmesin gibisinden bişeyler söyledi :D

    anlaşılan yine başlamış puan hesaplarına :D
#03.03.2008 10:23 0 0 0
  • abi ben size ne dedim gördük işte yine aynı oyunu
#03.03.2008 11:01 0 0 0
  • bir ara gozlerim doldu maci seyrederken
#03.03.2008 11:03 0 0 0
  • Fener tartismasiz turkiyenin en iyi takimi, en son ankara macina da bakilirsa turkiye ligini ciddiye bile almiyor bence ,sanirim akillar sevilya macinda ... Zaten oylede olmasi gerekiyor .Turkiyede zaten sampiyon olacaklar .Basarilar Fenerbahce
#03.03.2008 11:40 0 0 0
  • @eskitoprak adlı üyeden alıntı:
    bir ara gozlerim doldu maci seyrederken
    Orijinali Göster...


    nie yaw :D

    cok acıklı bi sahne vardı da ben mi kacırdım
#03.03.2008 12:32 0 0 0
  • bir ara ankara bastirirken dedim yedik simdi gollu

#03.03.2008 12:43 0 0 0