Sergen Carlos' tan İyiyim

Son güncelleme: 23.03.2008 17:27
  • noimage

    Eskişehir'in usta solağı Sergen‚ Roberto Carlos' a meydan okuyarak "Ondan daha iyiyim" dedi. Bir reklamda oynayan Sergen‚ "Carlos reklamda sadece koştu. Oysa ben 5 dakika boyunca gerçekten topu hiç düşürmeden sektirerek hem imza dağıttım hem fotoğraf çektirdim" dedi.

    Kaynak:Fotomaç






    Bu günleride mi görecektik !!!
#12.03.2008 14:35 0 0 0
  • ohohoaahahahaohohhhhaaaa

    abi ne demiş bu yaaaaa


#12.03.2008 14:46 0 0 0
  • @ozlems_o adlı üyeden alıntı:
    ohohoaahahahaohohhhhaaaa

    abi ne demiş bu yaaaaa



    Orijinali Göster...
    ohohoaahahahaohohhhhaaaa


    o nası bi tepki yaw
#12.03.2008 15:57 0 0 0
  • usta sola"K"ğı Sergen

    bu adam hastami yoksa unutuldu diye kendi capinad reklammi yapiyor..!

    ama reklam amacliysa iyi düsünmüs bir dünya sitariyla kendisini bir tutmasi acayip ilgi görmüstür..
#12.03.2008 16:50 0 0 0
  • MARDINLI bence sende sergenden iyisin...

    bende senden iyiyim..

    bu durumda sen ve ben Roberto Carlos tan iyi mi olmuş oluyoruz ?
#12.03.2008 21:37 0 0 0
  • aynen öyle oluyoruz kanka..

    LincoLn dan otomatikmen iyi oluyoruz, Alex'i hic sayma zaten

    Hani LincoLn 10 Alex eder ya o bakimdan...
#12.03.2008 21:53 0 0 0
  • lincoln 10 alex eder...

    ricardinho 30 tane alex eder...

    sergen 30 tane ricardinho ve 10 lincolnün toplamlarının 3 te 1 inin 8 fazlasını 43 eksiği eder...

    hesapla bakalım 1 sergen kaç MARDINLI çıkıyor
#12.03.2008 21:55 0 0 0
  • bir kac milyon eder artik..
#12.03.2008 21:56 0 0 0
  • yanlıs cevap..

    doğru cevap en büyük sergen
#12.03.2008 21:58 0 0 0
  • yaw orasi zaten öyle ama hangi taraftan en büyük orasi önemli..
#12.03.2008 21:59 0 0 0
  • 10 yıldır futbol izlerim roberto ve mihayloviç ve recoba gibi sol ayak görmedim
#13.03.2008 00:15 0 0 0
  • lincoln'ü ne karıştırıyorsunuz hemen?

    demekki zamanında canınızı fena halde yakmış

    her konuda nerdeyse lincoln felan.
#13.03.2008 07:10 0 0 0
  • @sparky adlı üyeden alıntı:
    lincoln'ü ne karıştırıyorsunuz hemen?

    demekki zamanında canınızı fena halde yakmış

    her konuda nerdeyse lincoln felan.
    Orijinali Göster...


    lincoln dün idmanda show yapmış...

    birbirinden güzel goller atmış
#13.03.2008 08:38 0 0 0
  • heee lafi agzimdan aldin kanka..

    yaw LincoLn büyük Star ya ondan onsuz muhabbet olurmu..
#13.03.2008 09:55 0 0 0
  • yaw kafamı iyice karıştırdınız şimdi ben noluyorum:D
#13.03.2008 10:47 0 0 0
  • @ozlems_o adlı üyeden alıntı:
    yaw kafamı iyice karıştırdınız şimdi ben noluyorum:D
    Orijinali Göster...


    sende ricardinhodan iyisin özlem ayıp ettin
#13.03.2008 10:48 0 0 0
  • özlemin mevkisi ney..:D
#13.03.2008 10:49 0 0 0
  • ondan iyiyim tabi

    ama bide lincoln den iyi olucam ya ama önce alexi geçim deemi
#13.03.2008 10:50 0 0 0
  • malesef..:D
#13.03.2008 11:02 0 0 0