Ankaraspor 2-2 FENERBAHÇE

Son güncelleme: 15.04.2008 22:13
#14.04.2008 16:56 0 0 0
  • ah kezman ah biraksaydinda alex kullansaydi
    ne güzel 3-2 olurdu :(
#14.04.2008 17:22 0 0 0
  • @gм²» нαкαη adlı üyeden alıntı:
    Ankaraspor 2-2 FenerbahceFenerbahce'ye yakistiramadim
    Orijinali Göster...
    Fenerbahce'ye yakistiramadim

    ARKADAŞIM BURASI ŞEBEKLİK PLATFORMU DEĞİL!!!
#14.04.2008 21:31 0 0 0
ChE ChE foto
  • yazıklar olsun yaaa, ne kadar dandik takım var hepsine puan kaptırıyolar yaa,gidip bütün derbileride alıyolar bu nebiçim çelişki yaaa
#15.04.2008 22:13 0 0 0