Bu Gece

Son güncelleme: 09.10.2008 18:34
  • noimage


    bu kaçıncı sevda kurudu dalında
    bu kaçıncı ceza...
    ömrümü harcadı... tuzaklarında


    ey başım... sana biraz akıl
    ey ömrüm... senin bu son fasıl
    yıkıl aşk yıkıl!
    ateşlere sarıl
    ya benim ol çırılçıplak
    ya bana darıl...




    [main-arkaplan-muzik]161[/main-arkaplan-muzik]
#27.04.2008 00:26 0 0 0
  • yüreğine saglık şiir müzik ve resim uymlu bir çalışma olmuş. teşekkürler arkadaşım
#27.04.2008 10:33 0 0 0
  • Canisim O kdr güzel Olmus ki
    Dicek Kelime bulamiyorum
    emegine o güzel yüregine saglik bitanem
    harikasin
#27.04.2008 11:42 0 0 0
  • emeğine yüreğine sağlık sürmelim mükemmeldi ,teşekkürler
#27.04.2008 20:08 0 0 0
  • ey başım... sana biraz akıl
    ey ömrüm... senin bu son fasıl


    Eski Bir Şarkı Vardı
    Bu Son FasıLdır Ey Ömrüm NasıL Geçerse Geçsin
    Şu İki Kıtada Bu Şarkı AkLıma GeLdi
    Ömür Gidiyor...

    Emeqine O GüzeL Yüreqine SaqLık
#27.04.2008 21:32 0 0 0
  • tskk :)
#28.04.2008 17:23 0 0 0
  • Gözlerinize saglik
#30.04.2008 20:17 0 0 0
  • emegine saglik cok guzel
#01.05.2008 20:10 0 0 0
  • HARİKA OLMUŞ,YÜREĞİNİZDEN AKAN DİZELER İÇİN YÜREKTEN TEKEŞŞÜRLER...

    SEVGİYLE VE SAĞLICAKLA KALIN......
#05.10.2008 21:25 0 0 0
  • eLLeRiNe SaGLiK, CoK GüZeL..
    eMeKLeRiNe SaGLiK
#06.10.2008 00:24 0 0 0
  • Müzik çok duygulu ve içtendi,resim de öyle,şiir keşke biraz daha uzun olsaydı da doya doya okusaydık.Teşekkürler paylaşımın için,emeğine sağlı Sürmeli.
#06.10.2008 01:03 0 0 0
  • ellerine sağlık süper olmuş 10 zerinden 10 :)
#09.10.2008 03:21 0 0 0
  • emeğine sağlık cnm çok gzl
#09.10.2008 18:30 0 0 0
  • Yüreğine saglık teşekkürler
#09.10.2008 18:34 0 0 0