Rasta Sac Modeli Nasıl Yapılır.

Son güncelleme: 24.10.2010 19:09
  • Rasta genelde zencilerin saçlarını tutamlara ayırarak sık sık örmekle uygulanan bir saç örgüsü modelidir.

    Rasta yapılırken nelere dikkat etmeli bal mumu nasıl yumuşatılmalı.

    Rastaya başlarken saçlar istenen kalınlıkta ayrılır. İnce rasta yaparken 2 cm ebadında, kalın rasta yaparken 4 cm ebadında ayırmak gerekir. Daha kalın ayrılan saçlar rasta da pek sağlıklı olmamaktadır. Ayrılan saç tutamı önce hafifçe krepelenip ikiye ayrılır. İkiye ayrılan saça dipten düğüm atılarak saçın açılmasına izin vermeden dipten sıkı bir şekilde krepelenmeye başlanmalıdır. Krepe demir (örnekteki resim gibi) ince dişli tarakla atılırsa daha iyi olur. Yoksa normal ince sık dişli tarakta olabilir. İyice krepeyle tiftiklenen saç reçinesi bol sertleştirici ile elde yuvarlanarak terbiye edilir.Aktardan alıp ısıtıp Hint yağıyla yumuşattığımız balmumunu donma derecesine gelmeden saçların üzerine oklavayı avucumuzda nasıl yuvarlıyorsak saçlarda yuvarlayarak sürülür yuvarlama işlemi çok sert dikkatli yapılmalıdır saçlar rastalandıktan sonra hepsi bağlanıp birkaç gün beklemeye alınır rasta yaptıran kişi devamlı olarak rastası oturana kadar saçlarını ovalatmalıdır.
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
#30.05.2008 20:49 0 0 0
  • Rastayi bi ara bende cok istemistim ama bakimi sanirim zor olur
    paylasim icin tesekkurler SU-PERISI
#02.06.2008 09:34 0 0 0
  • @Sindy adlı üyeden alıntı:
    Rastayi bi ara bende cok istemistim ama bakimi sanirim zor olur
    paylasim icin tesekkurler SU-PERISI
    Orijinali Göster...
    Rastayi bi ara bende cok istemistim ama bakimi sanirim zor olur
    paylasim icin tesekkurler SU-PERISI

    hatirliyorum taktiydin bi ara
    tesekkurler canim
#02.06.2008 10:00 0 0 0
  • ...
#08.06.2008 12:59 0 0 0
  • teşşekürler paylaşım ıcın
#08.06.2008 13:29 0 0 0
  • teşekkürlerr
#12.06.2008 11:55 0 0 0
  • bana bu sacı kullanan kışıler kirli gibi geliyo gıdıp ıkı su yıkayıp gelesm gelıo nebılım osac nasıl temızlenr yaw:)
#28.06.2008 11:03 0 0 0
  • TEŞEKKÜRLER
#05.07.2008 16:59 0 0 0
  • işime yarayan bilgiler..çok teşekkür ederim
#06.07.2008 17:36 0 0 0
  • resimleri ve videoları goremıyorum
#13.07.2008 13:02 0 0 0
  • ya ben aylardır rasta yapan birini arıyorum ama bulamıyorum ANTALYA da yapan bi yer biliyomusunuz???
#15.07.2008 22:05 0 0 0
  • bn saçlarımı bu şekilde yada balık sırtı şeklinde nereye ördürebilirm ?
#16.07.2008 10:53 0 0 0
  • çok teşekkürler aradııım birşeydi ve burda buldum...
#16.07.2008 20:51 0 0 0
  • tsk ederim...
#22.07.2008 22:07 0 0 0
  • teşekkür ederim
#28.07.2008 14:53 0 0 0
  • teşşkür
#31.07.2008 20:26 0 0 0
  • acıqlamanıs ıjın choq saolunn ;)
#02.08.2008 21:11 0 0 0
  • PAYLAŞIMINIZ İÇİN ÇOK TESEKKÜRLER
#11.08.2008 19:50 0 0 0
  • teşekkürler:)
#12.08.2008 13:01 0 0 0