ya bu ne biçim iştir iLa bir şeyi zorunlu kılacaksınız indirebilmek için zaten üye olurken bin dereden su getiriyoruz.FaydaLı işLeriniz için teşekkürLer..
Konu acemi üyelerin hedefi oldu. Aman yukarda bir link görmesinler Yazacak baska yer yok sanki
10 adetten az mesaji olanlarin duyuruyu görmesi engellenmistir. Bu arada konuda cok fazla geyik yapildi. Bundan sonra yapilmazsa iyi olur, konuyla ilgili yazan arkadaslarin mesajlari arada kaybolup gitmesin...
Konu acemi üyelerin hedefi oldu. Aman yukarda bir link görmesinler Yazacak baska yer yok sanki
10 adetten az mesaji olanlarin duyuruyu görmesi engellenmistir. Bu arada konuda cok fazla geyik yapildi. Bundan sonra yapilmazsa iyi olur, konuyla ilgili yazan arkadaslarin mesajlari arada kaybolup gitmesin...
Evet usta baksana paso yazıp duruyorlar Bide dediğin gibi çok geyik yapıyorlar bu arkadaşlar.. Lutfen ustanın sozunu dınleyın geyık felan yapmayın