Main-Board Buluşması - İstanbul - Tuzla - Temmuz 2008

Son güncelleme: 16.10.2022 14:55
  • iyi geceler arkadaşlar
#26.06.2008 00:55 0 0 0
  • iyi geceler tüm forum dostlarına aranıza kabul ettiğiniz için teşekkür ederim
#26.06.2008 02:49 0 0 0
  • ya bu ne biçim iştir iLa bir şeyi zorunlu kılacaksınız indirebilmek için zaten üye olurken bin dereden su getiriyoruz.FaydaLı işLeriniz için teşekkürLer..
#26.06.2008 09:25 0 0 0
  • teşekkürler
#26.06.2008 09:52 0 0 0
  • Konu acemi üyelerin hedefi oldu. Aman yukarda bir link görmesinler:) Yazacak baska yer yok sanki:D

    10 adetten az mesaji olanlarin duyuruyu görmesi engellenmistir. Bu arada konuda cok fazla geyik yapildi. Bundan sonra yapilmazsa iyi olur, konuyla ilgili yazan arkadaslarin mesajlari arada kaybolup gitmesin...
#26.06.2008 10:06 0 0 0
  • @LEVIS-501

    Konu acemi üyelerin hedefi oldu. Aman yukarda bir link görmesinler Yazacak baska yer yok sanki

    10 adetten az mesaji olanlarin duyuruyu görmesi engellenmistir. Bu arada konuda cok fazla geyik yapildi. Bundan sonra yapilmazsa iyi olur, konuyla ilgili yazan arkadaslarin mesajlari arada kaybolup gitmesin...

    Evet usta baksana paso yazıp duruyorlar :D Bide dediğin gibi çok geyik yapıyorlar bu arkadaşlar.. Lutfen ustanın sozunu dınleyın geyık felan yapmayın :D

    ßen hıc yapıyormuyum : )
#26.06.2008 10:21 0 0 0
  • Arkadaşlar buda benden toplantı giriş kartı

    noimage


    Katılacak arkadaşların isimlerine kart çıkarılarak profil bilgilerine eklenmiştir.
#26.06.2008 10:30 0 0 0
  • @refik

    Cok güzel olmus yaff :D
#26.06.2008 10:35 0 0 0
  • @refik

    Yukarda katılacak kısılerın ısımlerını kartın usdune yazıp bıze pm ıle gonderebılırsın mesela :D
#26.06.2008 10:35 0 0 0
  • refik abi harikasın ya
#26.06.2008 11:15 0 0 0
  • Daha 1 aylık bi zaman var,ranger39(caner) ve ben konuştuk,Mechhul'de okeylerse kısmet ise gelmeyi düşünüyoruz..

    Ama şuan kesin bi sonuç yok bizde
    teşekkürler saygılar
#26.06.2008 11:28 0 0 0
  • Arkadaşlar buda benden toplantı giriş kartı

    Refik bey bana vermessiniz kesin ama Superimnen bana bi tane alabilirmiyim
#26.06.2008 11:35 0 0 0
  • @Nerqish

    Abla yanılıyormuyum butun gelecek kısılere bunlardan bır tane yapıp pm yoluyla gonderebılır :D
#26.06.2008 11:39 0 0 0
  • Arkadaşlar buda benden toplantı giriş kartı

    abi parasızmı ona göre sipariş vercem
#26.06.2008 11:49 0 0 0
  • @DİDEM

    Para ıLe sıparıs vermıoruz kuzum :D
#26.06.2008 11:50 0 0 0
  • Yukarida konuda geyik yapilmamasini istemistim. Devam eden arkadaslar cezaya maruz kalacaklar...
#26.06.2008 13:30 0 0 0
  • @LEVİS-501

    Yukarida konuda geyik yapilmamasini istemistim. Devam eden arkadaslar cezaya maruz kalacaklar...

    Usta bunlara ne kadar desen bos :D
#26.06.2008 16:40 0 0 0
  • @BURSALI1905

    Ilk uyari mesajimdan sonra geyik yapmaya devam ettin negatif rep verdim olmadi yine devam ettin 2. negatif degerlendirmeyi yolladim.

    2. mesajimda geyigi kesin dedim halen bana cevap yazarak devam ediyorsun.

    Sabrimi deniyorsan 2 hafta yasakla butonuna basmaktan son anda vazgectim. Ama artik kredin kalmadi.

    @TEAM
    Arkadas konuda geyik yapmaya devam ederse bana sormadan 2 hafta banlayiniz...
#26.06.2008 19:01 0 0 0
  • @LEVIS-501

    @BURSALI1905

    Ilk uyari mesajimdan sonra geyik yapmaya devam ettin negatif rep verdim olmadi yine devam ettin 2. negatif degerlendirmeyi yolladim.

    2. mesajimda geyigi kesin dedim halen bana cevap yazarak devam ediyorsun.

    Sabrimi deniyorsan 2 hafta yasakla butonuna basmaktan son anda vazgectim. Ama artik kredin kalmadi.

    Usta nabam yaa geyık yapcak adamların hepsı bu konuya odaklanmıs durumda ama tamam yapmıcam bundan sonra
#26.06.2008 19:43 0 0 0