bende ist. temmuzda oalbilirsem gelmeyi kesin düşünüorum ama ist. gitceğim kesin temmuzun ortalarında. gelirsem marab abiyi ve nergis ablayı görmek çok isterim
Nasip kısmet olursa bende gelmeyi çok istiyorum.izin alabilirsem çalıştığım yerden ogün mutlaka gelmeye çalışacağım.tabiki yanımda kuber -şampiyonda olacak.