Main-Board Buluşması - İstanbul - Tuzla - Temmuz 2008

Son güncelleme: 16.10.2022 14:55
  • İstanbul da olsaydım gelmek isterdim ama 3 gün sonra gidiyorum :(
#30.06.2008 22:58 0 0 0
  • yok mu arttıran
#01.07.2008 19:42 0 0 0
  • Toplantımıza Son 24 Gün
#02.07.2008 11:35 0 0 0
#02.07.2008 12:14 0 0 0
  • bende ist. temmuzda oalbilirsem gelmeyi kesin düşünüorum ama ist. gitceğim kesin temmuzun ortalarında. gelirsem marab abiyi ve nergis ablayı görmek çok isterim:)
#02.07.2008 14:17 0 0 0
  • @shag

    gelirsem marab abiyi ve nergis ablayı görmek çok isterim

    Onları bende görmek istiyorum yaa
#02.07.2008 14:45 0 0 0
  • pisman olmayin bak sonra
    Benimde nasip ama gelicem sanirim ismimi yazdirmayayim genede gelmeyi dusunuyorum
#02.07.2008 15:05 0 0 0
  • noimage



    azcık susuver be BURSALI...
#02.07.2008 15:13 0 0 0
  • bende ikinci siradayim dahami iyii!!
#02.07.2008 15:26 0 0 0
  • cicegim amam dikkatli ol
#02.07.2008 15:30 0 0 0
  • noimage

    azcık susuver be BURSALI...

    Ama susmak ıyı değil yaw :)

    Neyse ban yemeyelım bırdaha.. Güzel yazmısım ama değilmi okan :D
#02.07.2008 19:37 0 0 0
  • o bölüme nerden bakiyoruz
#02.07.2008 22:00 0 0 0
  • Kısmetse o gün ordayız...
#02.07.2008 23:13 0 0 0
  • Nasip kısmet olursa bende gelmeyi çok istiyorum.izin alabilirsem çalıştığım yerden ogün mutlaka gelmeye çalışacağım.tabiki yanımda kuber -şampiyonda olacak.
#03.07.2008 10:59 0 0 0
  • noimage
    Sakız Adası

    noimage

    noimage

    noimage


    Tuzladann
#03.07.2008 15:31 0 0 0
  • Eğer kalıpcı ve kuber gelirlerse bende orada olurum
#03.07.2008 21:58 0 0 0
  • @*TUANA*

    Neden sen onlaramı baglısın :D
#04.07.2008 13:47 0 0 0
  • Evet
#04.07.2008 14:19 0 0 0
  • inşllah her şey ıstedınız gıbı olurr.......... KESKE BIR FRSATINI BULUP BENDE GELEBILSEMM .....
#05.07.2008 09:02 0 0 0