Olmuş Ne Çıkar

Son güncelleme: 23.07.2008 10:19
  • Bir damla sevdanın adıdır Gözyaşı.. Nefes almaya başladığında nerede sonlanacağını bilmediği bir yolculuğa çıkmıştır çoktan.. Sahibinin yüreğini yansıtan aynada hayatın bıraktığı izlerden süzülür usul usul.

    Eğer dayanabilmişse benliğini kavuran hasrete,buharlaşıp uçmamışsa bütün umutlarıyla beraber gökyüzüne,artık vuslat zamanıdır,sevda dertlisiyle yürekle kucaklaşır..
    Yürek,gurbetteki yolcusunu yıllardır bekleyen hancı gibidir..
    Gözyaşına sinesini dostça açar,bilir dermanının yalnızca onda olduğunu..
    Bütün kuytularına en kalın zincirlerle demir atmış sevdanın ağır yüklerini üzerinden atmak istiyordur artık..
    "Bu zincirlerin anahtarı sensin,kurtar beni"der gözyaşına..

    Gözyaşı,yolculuğunun anlamını keşfetmenin verdiği güçle her limanını bildiği bir okyanusu dolaşan denizci edasıyla zincirleri açmaya başlar..
    Hasreti serbest bırakır önce,bütün özlemler kaybolur..
    Ardından tutkuya koşar,aşkın belini büker..
    Sıra son zincirdedir..

    Sevdanın ilk zinciri olan Aşka endişeyle yaklaşır gözyaşı..
    O kadar derine yerleşmiştir ki aşk,zincirin kopması yüreğin ölümü demektir..
    Birden ürperir.."Ölüm mü,sevda mı?"diye sorar yüreğe..
    Yürek son kez cesurca seslenir gözyaşına..
    "Dünyanın adı yalan,sevdam gerçek olmuş ne çıkar?"

    alıntı
#21.07.2008 16:41 0 0 0
  • Yürek,gurbetteki yolcusunu yıllardır bekleyen hancı gibidir..

    Bir-Dost yüreğine sağlık
#21.07.2008 16:45 0 0 0
  • Teşekkürler gonulyorgunu, sen de sağol
#21.07.2008 20:18 0 0 0
  • Dünyanın adı yalan,sevdam gerçek olmuş ne çıkar

    ama yaşananlar gerçek teşekkürler bir dost
#21.07.2008 23:12 0 0 0
  • bu güzel paylaşım için tşkler
#22.07.2008 01:37 0 0 0
  • Sahibinin yüreğini yansıtan aynada hayatın bıraktığı izlerden süzülür usul usul.


    O Güzel Yüreğine Sağlık Ablacım..
#22.07.2008 18:16 0 0 0
  • Teşekkürler arkadaşlar
#23.07.2008 10:19 0 0 0