Dostum

Son güncelleme: 17.05.2005 01:48
  • Dostum
    Keşke bu kadar kolay olabilseydi&
    Güneş batıyor ya diyorsun ama doğuyor yeniden,
    Nehir taşıyor ama dönüyor eski haline
    Sen gidersen eğer dönemeyeceksin ki geri

    Dostluk bu uzakta da yaşanır ama
    Gönülden uzak olacaksın bir kere
    Gönül gözüm nasıl katlanacak
    Yanımda olmamana?

    Ama dersen ki ne zaman bir martı görsem
    Seni arayacağım kanatlarında
    Tamam o zaman derim
    İlk ve son defa " elveda"
#10.01.2005 18:37 0 0 0
  • ellerine yüreğine sağlık arkadaşım...
#10.01.2005 18:54 0 0 0
  • YÜREĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM
#10.01.2005 18:56 0 0 0
  • süpersin süper
#12.03.2005 05:31 0 0 0
  • ElleRiNe YüReGiNe SagLıK...
#06.04.2005 23:39 0 0 0
  • Eline Sağlık Arkadasım
#17.05.2005 01:48 0 0 0