Kolbastı Hoptek Oynamayı Biliyormusunuz

Son güncelleme: 08.04.2009 22:40
  • Kolbastıı bilmemek mümkün mü? :)
#18.12.2008 12:44 0 0 0
  • Slm Millet Kolbasti Ögrenmek isteyen cok Kisi Var Bende Ögrenmek isterim kim Göstere Billir???


    ßen Göstereyimm
#18.12.2008 12:59 0 0 0
  • ya kolbastı öğrenmek istiorum ama öğreten yok:(
#31.12.2008 16:15 0 0 0
  • pis oynarım kolbastıyı
#03.01.2009 16:12 0 0 0
  • YA NASIL OYNANIYOR BİRİ ÖĞRETSİNNNN
#17.01.2009 11:25 0 0 0
  • bnde çok isdiorum ögrenmeyi nasıl öğrenebilirim?
#22.01.2009 17:20 0 0 0
  • süper oynarım :)
#10.02.2009 17:48 0 0 0
  • ben de bilmiyorum ama ,televizyonda falan izlemştm ,çok güzel eğlenceli yani
#10.02.2009 19:03 0 0 0
  • yaaa nasıl öğrencezz ahh bde onu yassanız süper olarr
#11.02.2009 21:26 0 0 0
  • Kolbasti'yi kimse kimseye ögretemez ;)
    Oynamasni bilenleri izleyin ve adimlari ögrenmeye calisin....
    Ardindan kendinizi Müzigin ritmine kaptirarak depinmeye baslayin :D
#12.02.2009 12:02 0 0 0
  • Laz Kiziyiz oynayamasak ayip olurr yanii..hehe:D.bi kac laz dügünlerine gidin en hasindan orda ögrenirsinizz...
#21.02.2009 14:13 0 0 0
  • oo kolbastıcı mehmetcan derler bana (şaka Maka) Çok güzel oynuyorum
#21.02.2009 18:12 0 0 0
  • nasıl öğrenebilirim kolbastıyı lütfen yardımcı olun..
#01.03.2009 13:26 0 0 0
  • arkadşlar ben kolbastı biliyrm çook da güzel oynarmm:dd
#01.03.2009 14:11 0 0 0
  • ben hem biliyorm hem bilmiyormm karışık bişe:D öle hoplayarak yürüyorum ama o yürümeyi yaparken dönemiyormm :(...nasıl karadenizliysem artıkk:D:D
#06.03.2009 19:27 0 0 0
  • Güzel oynarım kondisyonum azcık eksik ama döktürürüm:D
#07.03.2009 12:27 0 0 0
  • Özer abi yakinda abimin ni$ani var biliosun..orda oynatcam seni kari$mam bak ona göre
#07.03.2009 12:45 0 0 0
  • Tamam Aslı azcık kondisyon depolayayım oynayacam :)
#07.03.2009 12:47 0 0 0
  • tamam abim;)
    biz bilsek oynicazda iste,ben anca evde yanlizken oynuyorum tek basima
    oyanamaya calisiyorum yani:D
#07.03.2009 12:51 0 0 0