Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 121 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Müzik
Kolbastı Hoptek Oynamayı Biliyormusunuz
Kolbastı Hoptek Oynamayı Biliyormusunuz
13479
Son güncelleme: 08.04.2009 22:40
ilke61
Kolbastıı bilmemek mümkün mü?
#18.12.2008 12:44
0
0
0
MeMoLi
Slm Millet Kolbasti Ögrenmek isteyen cok Kisi Var Bende Ögrenmek isterim kim Göstere Billir???
ßen Göstereyimm
#18.12.2008 12:59
0
0
0
eeessra
ya kolbastı öğrenmek istiorum ama öğreten yok
#31.12.2008 16:15
0
0
0
MaRaBoGLu61
pis oynarım kolbastıyı
#03.01.2009 16:12
0
0
0
familia
YA NASIL OYNANIYOR BİRİ ÖĞRETSİNNNN
#17.01.2009 11:25
0
0
0
xxmeleğimxx
bnde çok isdiorum ögrenmeyi nasıl öğrenebilirim?
#22.01.2009 17:20
0
0
0
dantelyeriniz
süper oynarım
#10.02.2009 17:48
0
0
0
cemre09
ben de bilmiyorum ama ,televizyonda falan izlemştm ,çok güzel eğlenceli yani
#10.02.2009 19:03
0
0
0
hulyam
yaaa nasıl öğrencezz ahh bde onu yassanız süper olarr
#11.02.2009 21:26
0
0
0
giresunlu28
Kolbasti'yi kimse kimseye ögretemez
Oynamasni bilenleri izleyin ve adimlari ögrenmeye calisin....
Ardindan kendinizi Müzigin ritmine kaptirarak depinmeye baslayin
#12.02.2009 12:02
0
0
0
Lady_54
Laz Kiziyiz oynayamasak ayip olurr yanii..hehe
.bi kac laz dügünlerine gidin en hasindan orda ögrenirsinizz...
#21.02.2009 14:13
0
0
0
Mckodq
oo kolbastıcı mehmetcan derler bana (şaka Maka) Çok güzel oynuyorum
#21.02.2009 18:12
0
0
0
piton01
nasıl öğrenebilirim kolbastıyı lütfen yardımcı olun..
#01.03.2009 13:26
0
0
0
beyaz prenses
arkadşlar ben kolbastı biliyrm çook da güzel oynarmm:dd
#01.03.2009 14:11
0
0
0
mawisim19
ben hem biliyorm hem bilmiyormm karışık bişe
öle hoplayarak yürüyorum ama o yürümeyi yaparken dönemiyormm
...nasıl karadenizliysem artıkk
#06.03.2009 19:27
0
0
0
MaRaBoGLu61
Güzel oynarım kondisyonum azcık eksik ama döktürürüm
#07.03.2009 12:27
0
0
0
MAIN-ASLI
Özer abi yakinda abimin ni$ani var biliosun..orda oynatcam seni kari$mam bak ona göre
#07.03.2009 12:45
0
0
0
MaRaBoGLu61
Tamam Aslı azcık kondisyon depolayayım oynayacam
#07.03.2009 12:47
0
0
0
MAIN-ASLI
tamam abim
biz bilsek oynicazda iste,ben anca evde yanlizken oynuyorum tek basima
oyanamaya calisiyorum yani
#07.03.2009 12:51
0
0
0
İLK
«
1
2
3
»
SON
Kolbastı Hoptek Oynamayı Biliyormusunuz Konusuna Benzer Konular
Bunları biliyormusunuz?
27.09.2004
Hükm-i Karakuşi ne demek biliyormusunuz
20.10.2004
Kolbastı öğrenme videoları
01.05.2009
Sinan Yilmaz/ Hoptek Show
19.04.2009
Kuran´i okumasini biliyormusunuz
03.01.2005
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı