@alfeas adlı üyeden alıntı:
* Biz erkekler gerçekten basitizdir. Mesela sizden ekmeği getirmenizi istiyorsak, aslında sadece acıkmışızdır ve sadece ekmeği getirmenizi istiyoruzdur. Bundan 'ekmek niçin masada değil' diye bir iğneleme yaptığımız sonucunu çıkarmayın zira tüm erkekler edebiyatçı değildir
Basit olduğunuzu kabullenmeniz ne güzel..
Bir kadını ancak bir kadın anlayabilir zaten.Erkeklere biz kendimizi anlatma çabasında değiliz.Çünkü bunu yıllardır yapamamıştır kadın..Sizi kendi halinize bırakıyoruz..Ama ömrü cezalı merak ettim.. gerçekten bu yazdıklarını yaşadınmı?.
YANİ MESELA ŞUNU YAŞADINMI
* 30 civarında ayakkabınız ve dolaplar dolusu elbiseniz varken bizi iflas ettirmek bir sevgi gösterisi değildir.
teşekkürler paylaşım için.
Orijinali Göster...