Flash Yarışması Birincisi Olan Flash

Son güncelleme: 26.12.2010 01:25
  • Tebrikler harika flashti gerci hepsi birbirinden guzeldi tum emegi gecen arkadaslarimi ve sizi gonulden kutluyorum
#25.12.2008 14:33 0 0 0
  • Tebrik ederem arkadaşım

    Mükemmek bir çalışma çıkarmışsınız
#26.12.2008 19:51 0 0 0
  • TebrikLer Turkuaz34...

    Hayatın Her SafhaSında Ba$arıLı oLmanız DiLeqiyLe...


#26.12.2008 22:18 0 0 0
  • mükemmel bir çalışmaydı bende bu çalışmaya oy vermiştim..diğer arkadaşlarımıda tebrik ediyorum

    başarılarının daim olması dileğiyle arkadaşım tebrikler
#27.12.2008 00:00 0 0 0
  • Sizi tebrik ederim Sevgili Kardesim Turkuaz34 harika bir calisma olmus
#27.12.2008 13:32 0 0 0
  • tebrikler(:
#28.12.2008 19:43 0 0 0
  • Tebrikler Turkuaz34.

    En kısa zamanda ödüller sayfasında ve profilinizde bir sonraki yarışma galibine devredilene kadar taşıyacağınız size özel bir ödül yer alacaktır.
#29.12.2008 03:12 0 0 0
  • Çok teşekkür ederim..
#29.12.2008 11:29 0 0 0
  • fLaSh Yarı$maSı BirinCimiz Bir de GüzeL Bir Avatar KoyarSa ProfiLi Harika GörüneCek
#29.12.2008 11:54 0 0 0
  • Tebrikler Turkuaz34 ...
#29.12.2008 17:54 0 0 0
  • En kısa sürede olacak Sevgili arkadaşım FreddyKrueger
#29.12.2008 18:17 0 0 0
#31.12.2008 18:40 0 0 0
  • Çok teşekkür ediyorum. Bir sonraki yarışma galibi arkadaşıma devredene kadar bu güzel emanete iyi bakmaya çalışacağım.
#31.12.2008 20:00 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    Turkuaz34

    Main-Boad faal hale geçtiğinden buyana
    böylesine güzel bir durumla karşılaşmamıştım.


    Hem sizin bu harika flashınız ile yarışma birincisi olmanıza
    ve hem de yönetim tarafından bana göre çok anlamlı
    bir onur belgesi verilmesi konusunda uygulama başlatılmasına
    ne kadar sevindiğimi kelimeler ile anlatamam...


    Başarınızın devamını ve
    herşeyin o güzel gönlünüzce olmasını dilerim..!


#31.12.2008 21:58 0 0 0
  • GÖNÜLDEN KUTLUYORUM....

    benimde oy verdiğim çalışmaydı...

    çok farklı çok özenilmiş...
#01.01.2009 12:13 0 0 0
  • Çalışmanız okadar güzelki akşam defalarca seyrettim çok büyük bir emekle çok büyük bir zevkle yapılmış.Hayran kaldım çalışmanıza inanın.Ben kendimi flash yapıyorum sanıyordum ama sizin flashınızı görünce yaptıklarımın sadece bir karalamadan ibaret olduğunu anladım.Çok ama çok güzel bir flashtı güzel yüreğinize sağlık emeğinize sağlık.Sizi cani gönülden kutluyorum başarılarınızın devamını dilerim.
#02.01.2009 09:56 0 0 0
  • Harbi FevkaLade. HeLaL...
#02.01.2009 23:56 0 0 0
  • teşekkürler
#04.01.2009 12:12 0 0 0
  • izlemeye doyamıyorum harika olmuş kutlarım arkadaşım
#05.01.2009 11:12 0 0 0