arkadaşlar buda SEVGİ'nin İNCİ'si

Son güncelleme: 13.06.2009 18:38
  • Yüreğiniz Doğan Güneşi Değil Batan Güneşi
    Seçsin
    Çünkü Doğan Güneş Elbet Batacaktır.
    Ama Batan Güneş Hergün Yeni Umutlarla Doğacaktır.
    Yarınki Güneş SİZİN İçin Doğsun canlarım
    Bir Ömür Boyu MUTLULUKLAR
#30.12.2008 21:53 0 0 0
  • canım benim cok teşekkür ederim
#30.12.2008 22:15 0 0 0
  • Nisanli falan misiniz sevgi ? :)

    Rabbim ayirmasin..
#30.12.2008 22:18 0 0 0
  • yok degilim ablam 6 yıldır beraberim
#30.12.2008 22:27 0 0 0
  • Allah ayirmasin canim.

    Bende nisanliyim. Bizede 5 yil oldu. :)
#30.12.2008 22:40 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • ALLAH'im sizleri ayirmasin, hep mutlu olursunuz insaallah
#30.12.2008 22:48 0 0 0
  • Allah kimseyi ayrımasın :) mutluluklar sizlere
#31.12.2008 00:13 0 0 0
  • 6 yıl sizi ayırmadıysa..Allahın izniylede devamı gelecektir.Allah ağız tadınızı bozmasın sevgi
#31.12.2008 00:21 0 0 0
  • Allah mutluluğunuzu daim etsin Sevgi.
#31.12.2008 08:57 0 0 0
  • aminn cok teşşekür ederim bu güzel dilekleriniz için
#31.12.2008 10:23 0 0 0
  • Allah kimseyi ayrımasın mutluluklar
#31.12.2008 10:27 0 0 0
  • Aminnnnn
#31.12.2008 11:37 0 0 0
  • ipek abla sevginin neisisn
#31.12.2008 11:38 0 0 0
  • ipek benim 8 yıllık dostum iyi günümde kötü günümde hep yanımdaydı onu cok seviyorum iyiki varsın canım ve Allah herkese böyle bir dost nasip etsin
#31.12.2008 11:42 0 0 0
  • lem bende geliom oraya :D
#31.12.2008 11:43 0 0 0
  • gel herşeyimi bilir ipek :D:D
#31.12.2008 11:44 0 0 0
  • 3 lü olak okeye 4. kim olcak:D
#31.12.2008 11:45 0 0 0
  • bizim 1 tane daha var tuba diye bir arkadasımız aynı oda 19 yıllık arkadasım beraber büyüdüm:D ben ipek tuba 4.sen gel ilknurcum :D:D
#31.12.2008 11:50 0 0 0
  • benimde kankam war oda gelir biir samsunda biri yanımda:D Allah ayırmasın
#31.12.2008 11:51 0 0 0