Doğruluk Mu? Cesaretlik Mi?

Son güncelleme: 25.08.2013 14:32
  • ..
#04.10.2010 08:59 0 0 0
  • hey ustteki alttakine soru sormayi unutmayin .
    Dogrulukmu cesaretmi?
    dogruluksa adini soyadini yaz.
    cesaretse bir konu ac
#04.10.2010 09:04 0 0 0
  • nolirr burdaa :D
#04.10.2010 09:05 0 0 0
  • nolirr burdaa

    oyun oynuyoruz canim dogrulukmu cesaretmi diye bize katil
#04.10.2010 09:08 0 0 0
  • ben doğru olmayı daha uygun bulurum her zaman
#04.10.2010 09:10 0 0 0
  • bencede dogruluk
#04.10.2010 09:14 0 0 0
  • dogruyu soylemekde cesaret ister .
    hey alttaki cevabin dogruluksa en buyuk hatan ne oldu ?
    cesaretse ara kusduyun biriyle baris
#04.10.2010 09:15 0 0 0
  • aşık olmaktı....
#04.10.2010 09:21 0 0 0
  • hey ustteki sende soru sorsana sorulari hep benmi sorucam ?:)
#04.10.2010 09:24 0 0 0
  • hey aldaki
    cesaretmi
    dogrulukmu
#04.10.2010 09:26 0 0 0
  • doğruluk pişşştt alttaki sence ne dersin dogrulukmu cesaretmi..
    doğruluksa şu an ne düşünüyosun
#04.10.2010 09:29 0 0 0
  • ilk önce soruya cevab vereceksın
    tercihin dogruluk
    soru
    bu sitedeki maksadın ne
#04.10.2010 09:33 0 0 0
  • cvp doğruluk....
    güzel zaman gecirmek güzel şeyler paylaşmak iyi arkadaşlar tanımak
    peki doğruluksa alttaki senin burdaki amacın ne
#04.10.2010 09:36 0 0 0
  • sitedeki maksadım öle konuşmak,arkadaşlarla takılmak...
    doğruluk mu? cesaretlilik mi?
    doğruluksa birini gerçekten sevdin mi?
    cesaretlikse tüm site önünde önemli bir sırrını açıkla.
#04.10.2010 09:37 0 0 0
  • dogruluk;evet gerçektende sevdim

    aldakı dogrulukmu cesaretmi
#04.10.2010 09:38 0 0 0
  • doğruluk ,,,
    evet birini sevmiştim....
    üstteki sence doğruluksa sevmek suçmudur...
#04.10.2010 09:41 0 0 0
  • dogru zamanda dogru kışıyı sevmek lazım

    dogruluk ise
    hayattaki amacın ne
#04.10.2010 09:43 0 0 0
  • hayattaki amacım mesleğime kavuşup,kalbimin dğer yarısıyla mutlu olmak
    doğruluksa şu ana kadar sevdiğin için ne yaptın?
#04.10.2010 09:43 0 0 0
  • vaz geçtim
#04.10.2010 09:45 0 0 0