Doğruluk Mu? Cesaretlik Mi?

Son güncelleme: 25.08.2013 14:32
  • doğruluk :D
#12.10.2010 11:30 0 0 0
  • platonik askin kimdi ?
#12.10.2010 11:34 0 0 0
  • CANSEL ELÇİN
#12.10.2010 11:34 0 0 0
  • wayy
#12.10.2010 11:35 0 0 0
  • heyyy ustteki alttaakine soru sormayi unutma :)
    alttaki dogrulukmu cesaretmi ?
#12.10.2010 11:36 0 0 0
  • doğru amaa her zamanda öle olacakk

    doğruluk :D
#12.10.2010 11:37 0 0 0
  • askini itiraf etdinmi :)?
#12.10.2010 11:41 0 0 0
  • görebilsem edicemm ama nerdeee

    doğrulukmu cesaretmi
#12.10.2010 11:44 0 0 0
  • dogruluk
#12.10.2010 11:45 0 0 0
  • adınne
#12.10.2010 11:46 0 0 0
  • hiç birine yalan söyledinmi
#12.10.2010 11:47 0 0 0
  • hayir
    alttaki dogrulukmu cesaretmi ?
#12.10.2010 11:48 0 0 0
  • CESARET :d
#12.10.2010 11:50 0 0 0
  • adin ve soyadin :)
#12.10.2010 11:52 0 0 0
  • yağmur yağmur :D

    ALTTAki doğrıulukmu cesaretmi
#12.10.2010 11:55 0 0 0
  • olmaz yalan soyleme
    simdi sana ceza vermek gerk :D
#12.10.2010 11:56 0 0 0
  • ne cazasıı
#12.10.2010 11:58 0 0 0
  • bir dusuneyim
#12.10.2010 11:59 0 0 0
  • çok ağır olmasın barii
#12.10.2010 12:02 0 0 0