Turkcell Süper Lig'de 2008-2009 Şampiyon Kim Olur?

Son güncelleme: 10.03.2009 20:02
  • Turkcell Süper Lig'de 2008-2009 Şampiyon Kim Olur?
    Ankete katılırken Lütfen Objektif olmaya yorum yazmaya Özen Gösteriniz

    2008-2009 sezonunda SUPER LIG'de sampiyon kim olur? - 2008-2009 sezonunda kim şampiyon olur - 2008-2009 sezonunda sizce kim şampiyon olur
#08.02.2009 12:23 0 0 0
  • lig basladigindan beri diyorum trabzon hak ediyor insallahda olurlar sampiyon sivasin olmasini istemiyorum
#09.02.2009 14:03 0 0 0
  • Trabzon olsun dilerim ama bilemem :D
#09.02.2009 14:05 0 0 0
  • Sivas son haftalara kadar lider gider.Son hafta şampiyonluğu Galatasaray'a kaptırır.
#09.02.2009 14:08 0 0 0
  • Bir fenerli olarak diyorum Gs Fb ve Bjk hariç herkes olabilir benim en büyük sadayım Sivasspor ;)
#09.02.2009 14:27 0 0 0
  • Benim ilk dilegim,Trabzon olamazsa Sivas olur insallah,artik Istanbul'dan ciksin sampiyonluk.
#09.02.2009 18:07 0 0 0
  • Bu sene şampiyon ya Trabzonspor ya da Fenerbahçemiz.

    İnanması zor.

    En az Galatasaray kadar avantajlıyız.
#09.02.2009 18:15 0 0 0
  • trabzon gibi gözüküyor gerçekten bir beşiktaslı olarak üzülüyorum
#14.02.2009 22:14 0 0 0
  • Bu günkü Maç sonuçları
    Sezon sonu şampiyonluk için Epeyce ip uçları veriri diye düşünüyorum:)
#15.02.2009 13:00 0 0 0
  • evet abi dananın kuyruğu bugün kopar gibi:D:D
#15.02.2009 13:02 0 0 0
  • bence sivasspor olur
#15.02.2009 14:13 0 0 0
  • TEK ŞAMPİYON VAR O DA **BEŞİKTAŞ** EĞER Kİ OLMASSA SİVAS YADA TRABZONU ŞAMPİYON GÖRMEK İSTERİZZ....
#15.02.2009 16:03 0 0 0
  • gönüllerimizin şampiyonu Beşiktaş diyorum zaten başka diyemem gönlüm el vermez
#16.02.2009 09:58 0 0 0
  • Bende bi beşiktaşlı olarak başka seçenek göremiyoum kendime :)
#16.02.2009 10:04 0 0 0
  • Bence trabzınspor şampiyon olur.
    3 büyüklerden iş çıkmaz kanımca.
#16.02.2009 14:47 0 0 0
  • ben beşiktaş diyorum duygusal olarak :D
#19.02.2009 18:28 0 0 0
  • Buraya yazıyorum Beşitaş (:
#23.02.2009 18:39 0 0 0
  • bi sivaslı olarak sivasspor diyorum ama biz şampiyon olacaksak bile önümüze taş tüzerine taş koyarlar bizi şampiyon ettirmezler...
#24.02.2009 21:56 0 0 0
  • sivaspor tabiki..Ama taşlar engel olmazsa tabiki
#24.02.2009 22:00 0 0 0