Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 123 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Spor
Turkcell Süper Lig'de 2008-2009 Şampiyon Kim Olur?
Turkcell Süper Lig'de 2008-2009 Şampiyon Kim Olur?
4994
Son güncelleme: 10.03.2009 20:02
MaRaBoGLu61
Turkcell Süper Lig'de 2008-2009 Şampiyon Kim Olur?
Ankete katılırken Lütfen Objektif olmaya yorum yazmaya Özen Gösteriniz
2008-2009 sezonunda SUPER LIG'de sampiyon kim olur? - 2008-2009 sezonunda kim şampiyon olur - 2008-2009 sezonunda sizce kim şampiyon olur
#08.02.2009 12:23
0
0
0
eskitoprak
lig basladigindan beri diyorum trabzon hak ediyor insallahda olurlar sampiyon sivasin olmasini istemiyorum
#09.02.2009 14:03
0
0
0
Şayeste
Trabzon olsun dilerim ama bilemem
#09.02.2009 14:05
0
0
0
E-MaSTeR
Sivas son haftalara kadar lider gider.Son hafta şampiyonluğu Galatasaray'a kaptırır.
#09.02.2009 14:08
0
0
0
black_king
Bir fenerli olarak diyorum Gs Fb ve Bjk hariç herkes olabilir benim en büyük sadayım Sivasspor
#09.02.2009 14:27
0
0
0
Kartopu55
Benim ilk dilegim,
Trabzon olamazsa
Sivas olur insallah,artik Istanbul'dan ciksin sampiyonluk.
#09.02.2009 18:07
0
0
0
conqueror
Bu sene şampiyon ya Trabzonspor ya da Fenerbahçemiz.
İnanması zor.
En az Galatasaray kadar avantajlıyız.
#09.02.2009 18:15
0
0
0
PaylasiM-User
trabzon gibi gözüküyor gerçekten bir beşiktaslı olarak üzülüyorum
#14.02.2009 22:14
0
0
0
MaRaBoGLu61
Bu günkü Maç sonuçları
Sezon sonu şampiyonluk için Epeyce ip uçları veriri diye düşünüyorum
#15.02.2009 13:00
0
0
0
sevil1903
evet abi dananın kuyruğu bugün kopar gibi
#15.02.2009 13:02
0
0
0
BeyazMelek
bence sivasspor olur
#15.02.2009 14:13
0
0
0
EFSANE1903
TEK ŞAMPİYON VAR O DA **BEŞİKTAŞ** EĞER Kİ OLMASSA SİVAS YADA TRABZONU ŞAMPİYON GÖRMEK İSTERİZZ....
#15.02.2009 16:03
0
0
0
BLaCK-EaGLe
gönüllerimizin şampiyonu Beşiktaş diyorum zaten başka diyemem gönlüm el vermez
#16.02.2009 09:58
0
0
0
akasyam
Bende bi beşiktaşlı olarak başka seçenek göremiyoum kendime
#16.02.2009 10:04
0
0
0
girgo41
Bence trabzınspor şampiyon olur.
3 büyüklerden iş çıkmaz kanımca.
#16.02.2009 14:47
0
0
0
PaylasiM-User
ben beşiktaş diyorum duygusal olarak
#19.02.2009 18:28
0
0
0
StratosphermaN
Buraya yazıyorum Beşitaş (:
#23.02.2009 18:39
0
0
0
Turania
bi sivaslı olarak sivasspor diyorum ama biz şampiyon olacaksak bile önümüze taş tüzerine taş koyarlar bizi şampiyon ettirmezler...
#24.02.2009 21:56
0
0
0
TÜRKOĞLU
sivaspor tabiki..Ama taşlar engel olmazsa tabiki
#24.02.2009 22:00
0
0
0
İLK
1
2
»
SON
Turkcell Süper Lig'de 2008-2009 Şampiyon Kim Olur? Konusuna Benzer Konular
Operation Blitzsturm - 2008 Almanca
23.03.2009
Legend Hand Of God 2008
23.03.2009
Das Schwarze Auge - 2008
23.03.2009
Turkcell Süper Lig Takımlarının Logoları [2007-2008]
13.03.2004
Çorum 2008-2009 Av Yasağı Bölgeleri
01.05.2009
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı