Bir Mayıs İşçi Bayramı

Son güncelleme: 01.05.2009 16:21
  • kutlanacakkkkkk!!!
#17.03.2009 16:29 0 0 0
  • Her tarafı yakıp yıkarak mi?
#17.03.2009 19:11 0 0 0
  • Kutlanmasin yeterince bayramımız var zaten bir tane daha olsun ne olacak.11:ki olacak yasakla bu iş çözülmez nevruz bayramı daha önce yasaktı ne oldu bir şay fayda verdimi. aksine millet nevruza daha çok sarıldı.
#17.03.2009 19:15 0 0 0
  • O bayram komünistlerin solcuların pkknın gövde gösterisinden başka bir şey değil işçiyi araki bulasın
#17.03.2009 19:22 0 0 0
  • peki ya nevruz bayramı pkk nın göVde gösterisi değil mi?
    peki 1 mayıs sadce işçilerin mi kutlanacak?
    sence yasakla istedikleri sonucu elde edecekler mi?
#17.03.2009 19:28 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • TBMM de pkk'nin gövde gösterisi yapilmiyor demi ?!


    1 Mayis tabiki kutlanacak
#17.03.2009 20:07 0 0 0
  • TBMM de pkk'nin gövde gösterisi yapilmiyor demi ?!


    kürtçe kunuştuğu zaman pkk gövde gösterisi mi oluyor sence?
#17.03.2009 21:29 0 0 0
  • bu hükümet o sorunu çok iyi okuyor...ve bu sorunu halletmek için elinden gelenleride yapıyor..yapılacaklar varsa bunuda yine bu hükümet yapar..ben buna inanıyorum..
#17.03.2009 21:32 0 0 0
  • bu hükümet o sorunu çok iyi okuyor...ve bu sorunu halletmek için elinden gelenleride yapıyor..yapılacaklar varsa bunuda yine bu hükümet yapar..ben buna inanıyorum.. akp en azında diğerlerinden çok çok daha iyi
#17.03.2009 21:43 0 0 0
  • tsk geçenlerde bir açıklama yaptı..kürtçe tv ile ilgili olarak.._üniter yapımızı sağlamlaştırmak için hükümet gerekirse tedbirler alabilir _ diye..
    askerde biliyor bu işin siyasi irade ile olacağını..
    herşey dipcikle halledilmez..ki sonuçta karşındaki b ülkenin vatandaşı..İnşaallah bu sorunu çözecekler..
    dediğim gibi yapılacaklarda varsa bunu bu hükümet yapar..
#17.03.2009 21:57 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • kürtçe kunuştuğu zaman pkk gövde gösterisi mi oluyor sence?noimage
    Benim kast ettigim sey gayet açik, sen sadece baska tarafa çekmek istiyorsun. Laflarimi bosuna baska yerlere çekmeye çalisma, benim kürtçeyle bir sorunum yok ama TBMM'de konusulursa o zaman sorun var demektir, bu hangi dil olursa olsun, orasi TBMM ve orada sadece TÜRKÇE konusulur, bilmiyorlarsa ögrenecekler.

    TBMM deki pkk propagandasindan örnekler: gövde gösterisi yapip kaçirilanlari pkk'nin ellinen almak, bebek katilini desteklemek, sözde miting düzenleyip milleti sokaga döküp ortaligi savas alanina çevirmek. Yeterli mi bu kadar örnek ??
#18.03.2009 20:28 0 0 0
  • black1987

    1 Mayıs tatil ediliyor
    1 Mayıs tatil ediliyorBaşbakan Erdoğan 1 Mayıs'ın tatil edilmesi için talimat verdiğini açıkladı


    Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik'e, 1 Mayıs'ın tatil ilan edilmesiyle ilgili olarak işçi konfederasyonlarıyla görüşmesi için talimat verdiğini söyledi.1 Mayıs tatil ediliyor


    Hadi Hayırlısı bakalım:)
#09.04.2009 00:11 0 0 0
  • kendisini özgürlükçülüğe adamış arkadaşlar,bir bilseler ki__aslında bizim düşüncelerimizin hakim olduğu yerler onların en özgür oldukları yerlerdir...:))
#09.04.2009 18:40 0 0 0
  • anketdede gördügümüz gibi cogumuz zaten 1 mayisi bayram günü ilan etmisiz,hayirli ve insallah kutlu olur,1 mayis benim (emekci ) icin bir bayram ve festivaldir :)
#09.04.2009 19:36 0 0 0
  • benim için farkeden bişi yok gene iş gene iş :S
#09.04.2009 19:39 0 0 0
  • benim için farkeden bişi yok gene iş gene iş :S

    sin28 ,sende örgütlende belki tatil yaparsin :)

#09.04.2009 19:43 0 0 0
  • ..
    sanırım kesin olarak tatil oldu, sonradan bir terslik çıkarılmazsa..
    ne olursa olsun;
    işçi sınıfı partisi, hiçbir zaman bırakmadığı gibi meydanlarda da işçi sınıfını yalnız bırakmayacak..
    ve bayramımız elbette kutlanacak..
    ..
#09.04.2009 20:29 0 0 0
  • İsci bayramının resmi tatil olarak kutlanmasına sevinenlerdenim.Ancak bir bayram gibi sölen havasında kutlanırsa ne ala yok kutlanmazsa tatil olmaktan geri cıkartılsın:)
#10.04.2009 17:52 0 0 0
  • 1 mayısta ülkeyi karıştıracak sözde vatansever vatandaşlar
    televizyonlarda taksime gideceklerini söylüyorlar
    inşallah kötü olaylar olmaz
#25.04.2009 12:28 0 0 0