Bir Mayıs İşçi Bayramı

Son güncelleme: 01.05.2009 16:21
  • ACEMKIZI06 o gün benide doğum günüm :D
#25.04.2009 13:46 0 0 0
  • benim anlamadıgım şuu bayramsa neden her 1 mayısta kan döküyosunuz bi düşünün hangi bayramda kan dökülüyo kurban bayramı dışında
    tatilmi istiyosunuz bence saçma tamam olsun paşa paşa tatilini yapsana yat piknigine git gez dolaş bunun mantıgı nedir yahu her defasında bisürü gereksiz mantıksız olay marab abinin dedigi gibi sol kesim ele geçirmiş istedikleri gibi gemilerini yürütüyolar taksim serbest olsun tabi olur başka isteginiz varmı atınızı istediginiz gibi koşturun dimi güzellikler içinde yaşamak varken her yerde her ortamda sivrilip moral bozmak savaşmaktan yorulmadınız vazgeçmediniz etrafınıza her daim hırsla ve tedirginlikle bakınıp sataşacak yer arıyosunuz birilerine çatmak için hep hazır ve nazırsınız olmaz biz bu ülkede yüz yıllardır kardeşce yaşadık birilerinin oyununa gelip kardeşinize düşman oldunuz bayramları bile kanla kutluyosunuz savundugunuz gibi yaşayın adil olun
#28.04.2009 21:23 0 0 0
  • Bir Mayıs da kan dökenlerin kim olduğunu araştırırsan rahatça bunların kimler olduğunu görürsün.
#28.04.2009 21:38 0 0 0
  • Bir Mayıs da kan dökenlerin kim olduğunu araştırırsan rahatça bunların kimler olduğunu görürsün.

    bundan daha güzel bir cevap verilebilirmiydi acaba ama araştırmak birilerinin işine gelmiyor galiba
#28.04.2009 21:46 0 0 0
  • 1 mayıs, işçi sınıfının "birlik, dayanışma ve mücadele" günüdür. 1 mayıs özgürlük ve adalet için hesap sorma, sokaklara çıkma günüdür.

    aslında ülkemizde bu yıl(ekonomik kriz, işsizlik, yoksulluk yılı) 1 mayısın tatil ilan edilmesi göz boyamadan başka bir şey değildir. amaçları öfkeyi dindirmek. "biz de sizdeniz" mesajı verilmeye çalışılıyor... farkedebilene...
#29.04.2009 02:30 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • Istanbulda nevruzda niye olay çikmadi? Tepedekilerin tavrindan demi? Ayni seyi niye 1 mayista yapmiyorlar, geçen yil o tutumu niye 1 mayista sergilemediler, yere düsen kadinlara tekme salladilar ? Atatürk havalimanindaki polislere varasiya kadar taksim'e indirdiler, sanki taksimdekiler insan degilde gözü dönmüs canavar. Çaglayan meydanini hazirliyacaklarmis, aman gözlerim doldu bu iyi niyet gösterisinden.

    1 mayis solcu bayrami lakirtisindan gina geldi, "solcu" olmayanlar kutladida ellerinden mi alan oldu?

    1 mayis isçi bayramidir bunu kabul etsenizde etmesenizde bu böyle, izin verilsede verilmesede taksime gidilecek. Yillarca nevruz'a izin verilmedi simdi belediyeler özel yer tahsis ediyorlar, kürtçe kelime yasakken simdi devlet kürtçe yayin yapar oldu, ne oldu kiyamet mi koptu ?


#30.04.2009 12:57 0 0 0
  • 1 mayıs, işçi sınıfının "birlik, dayanışma ve mücadele" günüdür. 1 mayıs özgürlük ve adalet için hesap sorma, sokaklara çıkma günüdür.

    Malesef Ülkemizde yasa dışı örgütler Gövde gösterme randevü günüdür 1 mayıs
    işçi peçe takmaz işçi dükkan yağmalamaz,işçi pkk diye slogan atmaz,işçi devletin polisine taş atmaz..

    İşçi davul zurna eşliğinde oynar halayını çeker evinin yolunu tutar

    Eeee o zaman kimdir bu şehir magandaları?

    1 Mayısı pusuda bekleyen 1 Mayısı fırsat bilen ülkemizi bölmek isyeyen sol uzantılı halkların kardeşliği halkların özgürlüğü ilkesini savunan
    pkk destekli şehir eşkiyaları ,işte bunlardır

    Alayınızın Allah cezasını Versin elimden gelse sizi stadyuma doldurur üzerinize kimyasal atarım
#30.04.2009 13:20 0 0 0
  • işçinin bayramından rant sağlamaya çalışanlara lanet okumak da az gelir...
#30.04.2009 13:26 0 0 0
  • 1 Mayıs bayram havası içinde kutlansa kimsenin bir şey diyeceği yok ama maalesef her sene olduğu gibi yarında göreceğiz.Yarının bayram havasında geçmesini yüce rabbimden niyaz eder,bütün işçi arkadaşların bayramını kutlarım.
#30.04.2009 14:11 0 0 0
  • arkadaşım araştırmama gerek yokki bide pişkin pişkin aratır diyosun bütün foyalarınız ortaya çıkmasın sonra,oraya gelenlerin işciden çok örgütler ve ortalıgı karıştırmaya bayılan bikaç boşbeleş insan toplulugudur bir bayramları saptırmadıgınız kalmıştı onuda saptırdınız sonunda bari şunun adını deişin işçi bayramı saçma oluyo yaptıklarınızın başlıgı bu deil işi hakkınımı savunuyosunuz söz konusu bile deil ortada böyle bi konu bile olmuyo işçide yok zaten neyi bile savundugunuzu bilmiyosunuz yakında siz 23 nisanıda böyle olaylı kutlarsınız bir saptırılmadık bu kalmıştı dimi atatürkcülük saptı mualefet saptı bayramda saptı dinde saptı bu bekliyoz daha neyi saptırcaksınız
#30.04.2009 14:34 0 0 0
  • 1 Mayıs işçinin bayramıdır elbetteki tatil olmalıdır...
    Yarın bir bayram havasında kutlanmasını temenni ediyorum.
    Ediyorum çünkü emin olduğum tek şey bu bayramı da diğer senelerde olduğu gibi saptıracaklar.
    Binbir türlü oyunlar hazırlamış amaçları sadece ülkemize zarar vermek olan gruplar var ve bunlar yarın sahnedeki yerlerini alacaklar.
    Unutmasınlarki bu millet salak değildir kör hiç değildir....
    Bir gün herkes hakkettiği yerde olacaktır...
#30.04.2009 21:33 0 0 0
  • Binbir türlü oyunlar hazırlamış amaçları sadece ülkemize zarar vermek olan gruplar var ve bunlar yarın sahnedeki yerlerini alacaklar.
    Unutmasınlarki bu millet salak değildir kör hiç değildir....
    Bir gün herkes hakkettiği yerde olacaktır...

    inşaallah kötü şeyler olmaz...
#30.04.2009 22:01 0 0 0
  • 1 Mayis artik son yillarda o kadar degisik haller aldiki bir kac capulcu parti yandaslarinin caresizce kullandigi bir bayram sekli oldu amacini tamamen sapti.
    Taksimi istiyorlar yuruyus yapmak icin bence izin verilmesin gercek isci bayramini kutlamayi hakedenlere verilsin , gercekten isci olup hakkini arayan vatandas kutlasin. Capulcu yandaslari degil onlar kuzey Iraga defolsun sIkIysa orda kutlasin ne kutliycaklarsa!
#30.04.2009 22:35 0 0 0
  • arkadaşlar! bu dediğiniz durum her yerde olmuyor. hakkıyla kutlanan yerler yok mu sanırsınız? aslında haklısınız, bir yanlış bütün doğruları götürür (: orda bomba patladı, orda polisle çatıştılar, orda arbede, orda talan... diğer yerlerde? 81 ilimiz var allaha şükür, 10unda olay var de, 20sinde oaly var de, hadi 30unda olay var de... genelleme yapmanız için hak veriyor mu size? ben Hatay'lıyım, ve burda şimdiye dek hiçbir zaman olay çıkmadı bu amacı güzel bayramda. bu dedikleriniz bana yabancı, gazetede televizyonda görüyorum elbet çıkan olayları; ama size genelleme yapma hakkını vermiyor kusura bakamayın...

    yok yanlış kutluyorlar, bişeyler yanlış diyorsanız; siz çıkın alanlara ve hakkıyla kutlayın ki şereften, haysiyetten, akıldan, mantıktan yoksun kişilere yer kalmasın bu bayramda...

    1 MAYIS'ı hakkıyla kutlayanlar, kutlanan yerler var...
#01.05.2009 08:03 0 0 0
  • senin terör olarak gördüğün bazı şeyler başkalrı için özgürlük mücadelesi yapan geriladır.

    Özgürlük mücadelesi vermek vatanın mehmetçiğinin kanını akıtmakmıdır ?

    Bencede 1 Mayıs tatil olmalı.
#01.05.2009 14:14 0 0 0
  • Trabzonda oldukça güzel manzaralar vardı herkes ne yaptığını biliyor
    ne yapması gerektiğini sanki önceden çalışmiş gibiydiler
    Coşkulu kutlamalar vardı şarkılar söylendi halaylar çekildi horonlar oynandı
    gürültüsüz patırtısız herkes evinin yolunu tuttu
    Daha çok Trabzonlu değilde KTÜ ye okumak için gelen başka şehirlerden gençlerlerin çoğunlukta olduğunu söyleyebilirim
    Resimleri yeni çektim ilginç pankartlar vardı


    Trabzon 1 Mayıs Kutlamalarını adına yakışır şekilde kutladı
    Diğer İllerimize Örnek olur inşallah
    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#01.05.2009 15:41 0 0 0
  • tşk.lerrr...
#01.05.2009 16:21 0 0 0